The_shooter Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hei (LØST) har akkurat kjøpt meg nytt prossesor (amd 5000+ black edition) og jeg tenkte på å overklokke den litt på voltage tokk jeg 1,4 og siden multiplier er ulåst tokk jeg den til 16.5 (200mhz) og når jeg skulle starte pcn kunne den ikke komme inn på windows,da jeg restarta den fikk jeg biosskjemen og trakk på del for å komme inn på biosen. men det fukna ikke kommer opp en svart skjerm med en liten hvit strek... Er det noen som kan hjelpe meg til å sette tilbake voltage eller har jeg ødelgagt cpun. hovedkortet mitt er asus m2a-vm hdmi Endret 22. april 2008 av Tvfreak19 Lenke til kommentar
Zlx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ta å enten reset Cmos chippen eller ta ut og sett inn batteriet igjen `? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har nok en jumper på hovedkortet som du kan flytte på for å resette innstillingene Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Tusen takk for hjelpen fiksa det nå, fant ikke restart knappen med tok tok ut bat... men hvet noen hvorfor jeg ikke får kjørt den på 3,3 ghz, kjenner en som samme prossesor og han kjører på 3,3 ghz med vanlig luft kjøling.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen prosessorer klokker bedre enn andre, uansett om dem skal være like. Kan også være han har en annen stepping, bedre ram, mer klokkevennlig hovedkort, etc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå