Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med å fullføre ting.

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei. Lider av psykiske lidelser, og har gjort det i 2 og et halvt år. Har prøvd og fått hjelp, men endte ikke så bra. Nå prøver jeg og klare det jeg skal, skole. Jeg får hjelp til det, men klarer det ikke da jeg er så sløv. Jeg får høre at jeg ikke kan legge meg ned og la være å prøve, og at det ikke er bra nok. Men det er jo ikke noe jeg gjør med vilje :( Skal også på trening idag, 3-4 timer. Hun sier hun vil "pushe" meg, men det virker egentlig mot sin hensikt, da jeg føler meg bare mer og mer mislykket, fordi alle de andre i klassen min klarer alt, trener og fungerer. Eneste reaksjonen som kommer når jeg blir "pushet" slik, er at jeg tenker jeg vil ta livet av meg.

Hva skal jeg gjøre? Er jo nødt og gå på skole, ellers blir jeg jo sendt på institusjon, igjen. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Dette hørtes ikke greit ut, men du er nok ikke alene om å slite med skole og fungere i en hverdag.

Hvem er "hun" som sier hun skal pushe deg? Du sier heller ingenting om hvor gammel du er og åssen type skole du går på?

Er det nødvendig å trene i så mange timer når du allerede er "utbrent" og sliter med å komme igjennon hverdagen?

Dersom du går på videregående har du mer valgmuligheter med tanke på hvilken skole du ønsker å gå på, samt linjer/fag du tar. Åssen type trening driver du med? Trening skal være noe du trives med og som gir deg mer overskudd, ikke noe som du ikke makter å gå på i tillegg til skole. Man må trives med det man driver med for å kunne orke å gjennomføre det uten å bli helt knekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...