Red Frostraven Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg begynte å laste ned filmen, begynte å steke pannekaker, sjekket at alt gikk riktig for seg på PC-en -- og fikk såvidt trykket [Prt Scr]... Før den første pannekaken var ferdig var filmen lastet ned. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enten så har du en syk internettlinje, eller så har du lastet ned en skadet/ukomplett fil. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kanskje du lasta av en annen på lokalnettverket? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) kanskje du lasta av en annen på lokalnettverket? Ingen lokalnettverk -- kun trådløst hjemmenettverk av den litt dyrere typen, med helt ny gigabyte ruter og gigabyte trådløst nettverkskort. Enten så har du en syk internettlinje, eller så har du lastet ned en skadet/ukomplett fil. Jeg så filmen mens jeg spiste og den virket helt fint. Linjen er 6500 / 3500 -- men akkurat denne gangen tror jeg at jeg fikk litt vel mye tildelt. Frostwire hadde akkurat stoppet all nedlasting og jeg stoppet den andre torrent-nedlastingen i opera for å få filmen i løpet av kvelden. Linjen min var nok sulten... Endret 22. april 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eller så finnes det andre forklaringer..: Photoshop! Kan selvfølgelig hende jeg tar feil, men ser alt for mange som har det samme forholdet til nedlastingshastighet som de har til lengden på penisen sin. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg