Guybrush Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal over dammen neste uke og kjøpe noen Iphoner. Jeg lurte på hva slag ekstrautstyr jeg burde kjøpe samtidig? Trenger jeg noen form for docking? Hva med headsett? Noe annet lurt jeg må tenke på? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det følger med både dock og handsfree. Dersom du vil ha bedre lyd, kan du jo vurdere å kjøpe med en annen handsfree, men det må bli opp til deg. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 OK, så det er ingenting som er et must å ha i tillegg til iphone'n? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sennheiser PX-100 med tilpasset iPhone kabel (selges i alle Apple butikker over "der") til rundt $50 for og få ca. 20 ganger bedre lyd enn med de medfølgende øreproppene... Bluetooth headsettet har fått pepper i alle testene jeg har lest, skurring og dårlig rekkevidde/samtalekvalitet... Dock, lader og usb kabel følger med... Dog det er veldig kjekt og ha en eller til og med to ekstra ipod/iphone usb kabler (en som alltid er koblet til dock, en som du bruker koblet til laderen og en som du har tilgjengelig ellers). billader dersom du skal bruke den i bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå