Paisley Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Enig. Det er viktigere med noen gode spill som GTA IV og MGS4 enn HOME. Selvfølgelig er jeg litt skuffet , men det er så mange spill å teste ut ( kjøpte ps3 sent) , men jeg venter så absolutt i spenning til HOME. Endret 22. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har bare sluttet å vente på Home jeg. Ingen vits uansett. Plutselig kommer det og da er jo det vel og bra. Men gidder ikke å sitte å vente direkte. Second that. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det tar nok sin tid.... F**n #%!@& !!! Surt ... Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har bare sluttet å vente på Home jeg. Ingen vits uansett. Plutselig kommer det og da er jo det vel og bra. Men gidder ikke å sitte å vente direkte. Second that. Støtter den ... Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe..jaggu skal vi PS3 eiere blit satt på prøve,gang på gang på gang. Eg gir egentlig greit faen i Home, men gi oss no i det minste tilgang til XMB. Selvfølgelig er det positivt at dette medfører ein bedre og meir optimalisert tjeneste til syvende og sist. Helt enig med deg. Mister mer og mer interessen for Home, men det jeg savner er en mye bedre Online del. Jeg ser ikke helt nytteverdien i Home egentlig, noen som kan hjelpe meg der? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke så farlig egentlig, vil bare ha Ingame XMB snart! Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vil heller at de venter enn at de lanserer noe dårlig. Hvis de lanserer noe dårlig uansett så er det bare å la være å bruke det. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hadde forstått frustrasjon og sinne blant folk om det hadde kostet penger. Men det blir jo gratis (hovedsaklig). La dem få gjøre det ordentlig. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette gjør ikke noe, det er bare å finpusse produktet til det blir ferdig. Men vi har jo mye annet å glede oss til. Lenke til kommentar
valori Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette gjør ikke noe, det er bare å finpusse produktet til det blir ferdig. Men vi har jo mye annet å glede oss til. Ja, PS4 f.eks. Kanskje det er ferdig da. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har de bare en person som lager det? Herre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har de bare en person som lager det? Herre. Nei, de gjør det skikkelig Gleder meg til home, og dette her gjør meg så ekstremt irritert på sony og releasedatoer. Jeg ventet lenge nok på at PS3 skulle bli lansert og med alle de utsettelsene. Får håpe de satser på en release av LBP og home samtidig, så kan vi hvertfall få det tidlig i høst. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jaja.. så får man vente litt til.. Vil uansett gå fort med spill som GTAIV og MGS4 å spille Ny firmware med ingame xmb bør vel komme før HOME vil jeg tro. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 At en 14 år gammel jente velger å ta liv av seg er tragisk. At et freewareprogram til en spillemaskin ikke kommer i tide, kan vi vel ikke si det samme om. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Huff... Er egentlig glad jeg ikke vet noen dato for ingame-xmb så jeg slipper å bli skuffet når de utsetter det og. HOME er jo ikke det viktigste for meg, men hadde vært kult å vist venner det så jeg kunne overtalt dem også til å kjøpe PS3. Vi får kose oss med GTAIV og MGS4 imens, det får nok tiden til å gå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vis de Second Life, så har du ein potensiell kjøper eller ei. (ja eg er ekstrem morsom eg i dag gitt) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 home utsatt igjen ja..var vell ingen bombe men vil heller ha in-game xmb enn home, mye viktigere... Bare kjipt at de ikke har no dato på det:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå