Gå til innhold

Playstation Home utsatt (beta høst 2008)

CavemaNz

Anbefalte innlegg

Ugh, tar sin tid dette=(

http://www.earthtimes.org/articles/show/so...on,360848.shtml

"We understand that we are asking PS3 and prospective PS3 users to wait a bit longer, but we have come to the conclusion that we need more time to refine the service to ensure a more focused gaming entertainment experience than what it is today," said Kazuo Hirai, President and Group CEO, Sony Computer Entertainment Inc. "Our overarching objective is to provide users with new gaming experiences that are available only on PLAYSTATION Home. Spending more time on the development and on the Closed Beta testing reaffirms our commitment to bringing a quality service, maintaining the PlayStation® tradition."

The PLAYSTATION Home Open Beta service that will become available in Fall 2008 will be built around providing new and fun community gaming experiences. Details of the Closed Beta testing features, registration for the test and the opening of the service will be announced as they become available.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..jaggu skal vi PS3 eiere blit satt på prøve,gang på gang på gang. Eg gir egentlig greit faen i Home, men gi oss no i det minste tilgang til XMB.

Selvfølgelig er det positivt at dette medfører ein bedre og meir optimalisert tjeneste til syvende og sist.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vil vel egentlig si dette er svært negativt både for oss ps3 eier og for sony. Uten at jeg kan annet en å spekulere på akkurat dette, tror jeg ps3 for hver dag som går uten å ha et tilfredsstillende konkurrerende produkt til live taper terreng for xboxen.

Er selvfølgelig enig i at det beste er et feilfritt lansert home, men tror sony nå må fokusere på å få dette produktet lansert.

Til info kan jeg for så vidt nevne at i valget mellom ps3 og xbox var det home og støy som for min del førte til valget av ps3. Nå er ennå ikke home lansert, og jeg regner ikke med jeg er helt alene om å legge vekt på disse momentene. Tror i det minste jeg hadde utsatt kjøpet og holdt meg til min gammel ps2 om det lå kortene at home skulle bli så til de grader forsinket.

Lenke til kommentar
Vil vel egentlig si dette er svært negativt både for oss ps3 eier og for sony. Uten at jeg kan annet en å spekulere på akkurat dette, tror jeg ps3 for hver dag som går uten å ha et tilfredsstillende konkurrerende produkt til live taper terreng for xboxen.

Jeg tror de aller fleste folk (som ikke henger på div. spillforumer, leser

spillblogger/sider etc.) har hørt om Home engang. Så momentumet til

PS3 salget vil nok øke enda mer utover 2008, uavhengig om

Home kommer aldri så sent. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror de aller fleste folk (som ikke henger på div. spillforumer, leser

spillblogger/sider etc.) har hørt om Home engang. Så momentumet til

PS3 salget vil nok øke enda mer utover 2008, uavhengig om

Home kommer aldri så sent. ;)

Sant. Tror for øvrig at home dersom det var tilgjengelig, hadde vært mer allment kjent og således bidratt til en større omsetning.

Lenke til kommentar
OMFG! Jeg blir så irritert at det ikke er mulig! Det skulle jo kommet for over 1 år siden men w00t? De har utsatt det så lenge, jeg har sluttet og tenke over det jeg ass -_-

Det var vel kanskje å ta litt i :p Ble jo annonsert I begynnelsen av mars 2007. Der annonserte de at lukket beta i April og at Home skulle Launche høsten 2007.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...