Myklebust89 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei, Jeg er en temmelig fresh programmerer i Delphi. Jeg har bare laget et program fra starten av, og det var en villt simpel MP3 spiller! Og jeg tenkte på å lage et lite spill, bare et lite et, sånn som Tetris eller no.... Er det lett? Er det noen som kan hjelpe meg gjennom prosessen? Noen som kan gi meg noen tips og råd? Hvordan gjør jeg det? Plz hjelp meg???? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "Plz??? Hjelp meg med et spill!!!???" Du må nok fikse på emnefeltet om du forventer noen svar... Ellers kan jeg bare anbefale å søke på google.com! Lenke til kommentar
scourged Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Tetris er ikke no stort problem, men du vil kanskje ta en titt på noen komponenter for og vise grafikk på skjermen, F.EX: DelphiX, som er meget bra til ting som dette. Du kan også finne flere komponenter for dette på HTTP://Turbo.Gamedev.Net lykke til Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg driver å laster ned en fil som heter DelphiX2000_0717-2.zip nå.... Er denne shitten grei å bruke, å går den på Delphi 6 Personal Edition? Kan du mekke tetris å sånnt? kan du plz forklare litt? :o Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du må lære deg å lese. Men viktigst av alt. Lær deg delphi fra en bok (eventuelt fra e-books), før du starter med alle de "fancy" idéene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå