Bardis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Lurte rett og slett på om det er mulig å kunne bruke hovedkortet jeg har i pcen min nå, Asus P5GD2 Deluxe, til Dual-Core prosessor via Bios-update eller noe sånt? Har en P4-pros i dag, men har lyst til å oppgradere.. HK i seg selv er supert, men ble kjøpt for ca 3 år siden, og da var det ikke noe som het Dual-Core eller Core2duo.. Er det på noen måte mulig å gjøre at dette HK kan bruke Dual-Core prosessor, eller er eneste vei å kjøpe nytt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil ikke kunne bruke de "nye" Core prosessorene. Støttede prosessorer finner du HER. Jeg ville kjøpt nytt hovedkort og CPU. Skader neppe med noen skikkelige minnebrikker uten at jeg vet hva du har. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du vil ikke kunne bruke de "nye" Core prosessorene. Støttede prosessorer finner du HER. Jeg ville kjøpt nytt hovedkort og CPU. Skader neppe med noen skikkelige minnebrikker uten at jeg vet hva du har. Takk for raskt svar! Selv om jeg håpet på et litt mer positivt..hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå