Gå til innhold

Ok...nå er det bestemt


b-real

Anbefalte innlegg

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....

Vet du at jogging faktisk skader hjernen din?

Slag på hjernen din når du jogger senker din levetid :p

 

tviler jeg sterkt på, du kan gjerne linke til litt info siden du kommer med slike banebrytende forskning. ingen løper så hoppende at du rister hjernen. hvis du løper riktig så blir det rett og slett ingen dunking i det hele tatt! prøv å løp før du utaler deg om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....

Vet du at jogging faktisk skader hjernen din?

Slag på hjernen din når du jogger senker din levetid :p

 

tviler jeg sterkt på, du kan gjerne linke til litt info siden du kommer med slike banebrytende forskning. ingen løper så hoppende at du rister hjernen. hvis du løper riktig så blir det rett og slett ingen dunking i det hele tatt! prøv å løp før du utaler deg om det.

Kanskje han mente at hjernen er for langt unna PC'en når han jogger også? ;)

 

Nettopp derfor er det så genialt å trene hjemme! :woot:

Lenke til kommentar
ingen løper så hoppende at du rister hjernen. hvis du løper riktig så blir det rett og slett ingen dunking i det hele tatt! prøv å løp før du utaler deg om det.

Selvsagt rister hjernen din når du løper og når du hopper. Hvorfor tror du at vi har et så massivt og beskyttende lag rundt hjernen? Jo for å bestkytte den. Det er jo akkurat det samme om du hopper ned fra en veranda og lander på beina; selvsagt vil hjernen ta skade av det pga støtet som den får...

Men jeg har ikke sagt at det er omfattende skader det er snakk om, men selvsagt tar man skader av kontinuelige homper og dulter når man jogger.

Lenke til kommentar
Og hvordan skal man trene kondis uten å jogge? Pume Jern? Sykle! skitt, man kan jo sykle! Treningstudio er penger rett i dass. Hiv deg på sykkelen, sykl langt skitt til fjells og bygg en varde.
Pøh...Gammingene sponser det gratis for meg :woot:

De kan sponse en sykkel istedenfor :D

Lenke til kommentar

Koster 500 kr i året på det stedet jeg trener på. Synes det er en veldig rimelig pris når man tenker på at jeg kan komme og gå når jeg vil, hele døgnet, hele uken. I tillegg er det av og til "klubbaftener" der vi spiser og drikker helt gratis (noen ganger må man ta med mat selv som man plasserer på et stort koldtbor). Om sommeren ror vi i båter som koster flere dusin med tusenlapper og som vedlikeholdes av andre frivillige som er medlemmer.

Lenke til kommentar
Og hvordan skal man trene kondis uten å jogge? Pume Jern? Sykle! skitt, man kan jo sykle! Treningstudio er penger rett i dass. Hiv deg på sykkelen, sykl langt skitt til fjells og bygg en varde.
Pøh...Gammingene sponser det gratis for meg :woot:

Tenk så mye fin hardware du kan få for sponsorpengene om du trener i stua! :woot: (Da slipper hjernen til å ta skade av å være for langt fra PC'en også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...