Gå til innhold

Ok...nå er det bestemt


b-real

Anbefalte innlegg

Ok...fra i dag så skal jeg gå 2 ganger i uken på det lokale trenings-studeoet (tidligere S.A.T.S), for nå er jeg lei av å være i elendig form.

Jeg var nede en tur på senteret i dag og for å si det som der er så er vel min kondis ganske så under det d burde være.

Ok...jeg skal forsatt spise normalt som jeg har gjort tidligere, men jeg skal fan være i litt aktivitet :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lyst å begynne på SATS for å holde formen, men da jeg kom der så sier de at du må være 16 år, for før det er ikke kroppe utviklet (er 15, blir 16 i november). Det synes jeg er ganske urettferdig behandling. Alderen på papiret har ikke SÅ mye å si når det gjelder om kroppen er utviklet eller ikke. En kompis av meg som er mye fysisk mindre enn meg blir 16 nå i mars, så da kan han begynne der. Jeg synes de burde heller ta en vurdering av deg istedenfor å se på alderen på papiret :grumpy: .

Lenke til kommentar
Jeg hadde lyst å begynne på SATS for å holde formen, men da jeg kom der så sier de at du må være 16 år, for før det er ikke kroppe utviklet (er 15, blir 16 i november). Det synes jeg er ganske urettferdig behandling. Alderen på papiret har ikke SÅ mye å si når det gjelder om kroppen er utviklet eller ikke. En kompis av meg som er mye fysisk mindre enn meg blir 16 nå i mars, så da kan han begynne der. Jeg synes de burde heller ta en vurdering av deg istedenfor å se på alderen på papiret  :grumpy: .

Hm...Ber de om ID eller?

Du skal da ha lov til å "pumpe jern" før du er 16 år ffs.

Har en i klassen som begynte å trene med manualer da han begynte på ungdomskola...han går 2.gymm nå og er SYKT stor.

Lenke til kommentar

Huh lykke til :D , pokker maa begynne aa trene jeg ogsaa .

Trente paa studio i halvannet aar , men oekte bare muskel massen saa jeg ble ikke noe slakere....veide 89 kg til slutt og jeg er 178cm hoey .

 

Naa har jeg ikke trent paa over ett aar og formen er ikke den beste ,

men naa veier jeg 67 kg..lmao er ikke saa verst , har mistet baade mye fett og muskler da :o .

 

Begynner jeg aa trene naa saa kan det bli bra :woot:

Lenke til kommentar

Begynnte selv å trene i trenings studio for en 2 måneder siden. Trener 3 dager i uken med solarium!!!!! etterpå.... Har i det siste roet litt på solariumet... Ble litt brun. Folk spørte daglig om jeg hadde vært i Syden osv. :roll: Har forøvrig lagt på meg 4 kilo, og kan se at kroppen har utviklet seg.

Lenke til kommentar

skjønner faen_ ikke hvorfor folk gidder å betale i dyre dommer for å tusle rundt på et treningsenter når man bare kan ta på seg joggesko å ta en løpetur ute i den friske luften. Da slipper man unna svette oldiser og andre fjortiser som labber rundt å tror den er kule. Lenge leve landeveien!

Lenke til kommentar
skjønner faen_ ikke hvorfor folk gidder å betale i dyre dommer for å tusle rundt på et treningsenter når man bare kan ta på seg joggesko å ta en løpetur ute i den friske luften. Da slipper man unna svette oldiser og andre fjortiser som labber rundt å tror den er kule. Lenge leve landeveien!

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....

Vet du at jogging faktisk skader hjernen din?

Slag på hjernen din når du jogger senker din levetid :p

Lenke til kommentar

neshda man har bare godt av å trene, har trent på sats nå i 4 Mnd.(tilbud gjennom jobben) tre ganger i uken, litt kondis og styrke, og jeg både ser og merker det godt! :p jeg syns d er bedre å trene på et treningsstudio pga da GJØR man d faktisk... ellers ble d kanskje bare... :shrug:

Lenke til kommentar
skjønner faen_ ikke hvorfor folk gidder å betale i dyre dommer for å tusle rundt på et treningsenter når man bare kan ta på seg joggesko å ta en løpetur ute i den friske luften. Da slipper man unna svette oldiser og andre fjortiser som labber rundt å tror den er kule. Lenge leve landeveien!

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....

Vet du at jogging faktisk skader hjernen din?

Slag på hjernen din når du jogger senker din levetid :p

Det kan ikke være særlig bra for hjernen å være så langt fra PC'en som treningsstudioet er iaffal da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...