Gå til innhold

Ok...nå er det bestemt

b-real

Anbefalte innlegg

Ok...fra i dag så skal jeg gå 2 ganger i uken på det lokale trenings-studeoet (tidligere S.A.T.S), for nå er jeg lei av å være i elendig form.

Jeg var nede en tur på senteret i dag og for å si det som der er så er vel min kondis ganske så under det d burde være.

Ok...jeg skal forsatt spise normalt som jeg har gjort tidligere, men jeg skal fan være i litt aktivitet :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lyst å begynne på SATS for å holde formen, men da jeg kom der så sier de at du må være 16 år, for før det er ikke kroppe utviklet (er 15, blir 16 i november). Det synes jeg er ganske urettferdig behandling. Alderen på papiret har ikke SÅ mye å si når det gjelder om kroppen er utviklet eller ikke. En kompis av meg som er mye fysisk mindre enn meg blir 16 nå i mars, så da kan han begynne der. Jeg synes de burde heller ta en vurdering av deg istedenfor å se på alderen på papiret :grumpy: .

Lenke til kommentar
Jeg hadde lyst å begynne på SATS for å holde formen, men da jeg kom der så sier de at du må være 16 år, for før det er ikke kroppe utviklet (er 15, blir 16 i november). Det synes jeg er ganske urettferdig behandling. Alderen på papiret har ikke SÅ mye å si når det gjelder om kroppen er utviklet eller ikke. En kompis av meg som er mye fysisk mindre enn meg blir 16 nå i mars, så da kan han begynne der. Jeg synes de burde heller ta en vurdering av deg istedenfor å se på alderen på papiret  :grumpy: .

Hm...Ber de om ID eller?

Du skal da ha lov til å "pumpe jern" før du er 16 år ffs.

Har en i klassen som begynte å trene med manualer da han begynte på ungdomskola...han går 2.gymm nå og er SYKT stor.

Lenke til kommentar

Huh lykke til :D , pokker maa begynne aa trene jeg ogsaa .

Trente paa studio i halvannet aar , men oekte bare muskel massen saa jeg ble ikke noe slakere....veide 89 kg til slutt og jeg er 178cm hoey .

Naa har jeg ikke trent paa over ett aar og formen er ikke den beste ,

men naa veier jeg 67 kg..lmao er ikke saa verst , har mistet baade mye fett og muskler da :o .

Begynner jeg aa trene naa saa kan det bli bra :woot:

Lenke til kommentar

Har trent i 1 år nå jeg, 2 ganger i uken. Om sommeren ror jeg på vannet i ca. 1 time og om vinteren ror jeg på maskin (1 mil) og løfter vekter. Synes ikke at 79 kg for 1,78m er så veldig mye jeg, veier personlig 75 kg og er 1,80m høy, 13 år.

Lenke til kommentar

Begynnte selv å trene i trenings studio for en 2 måneder siden. Trener 3 dager i uken med solarium!!!!! etterpå.... Har i det siste roet litt på solariumet... Ble litt brun. Folk spørte daglig om jeg hadde vært i Syden osv. :roll: Har forøvrig lagt på meg 4 kilo, og kan se at kroppen har utviklet seg.

Lenke til kommentar
Pumper hjemme avogtil men ikke like mye som før. Skal nok trene heftig igjen for å få muskler. Kondisen bryr eg meg ikke om selvom den er råtten.

Ja det er smart! Boletryne som ikke kan banke opp en eneste lite fjert fordi kondisen svikter! :lol:

Lenke til kommentar

skjønner faen_ ikke hvorfor folk gidder å betale i dyre dommer for å tusle rundt på et treningsenter når man bare kan ta på seg joggesko å ta en løpetur ute i den friske luften. Da slipper man unna svette oldiser og andre fjortiser som labber rundt å tror den er kule. Lenge leve landeveien!

Lenke til kommentar

pfft.. treningssenter er for pyser :p

bli med å arranger et LAN, DET er trening det.

var med på xenox og har så sinnsykt vondt i armene atter all den lempinga av bordplater, paller, kjøleskap o.l. nå at det er helt sykt

Lenke til kommentar
skjønner faen_ ikke hvorfor folk gidder å betale i dyre dommer for å tusle rundt på et treningsenter når man bare kan ta på seg joggesko å ta en løpetur ute i den friske luften. Da slipper man unna svette oldiser og andre fjortiser som labber rundt å tror den er kule. Lenge leve landeveien!

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....

Vet du at jogging faktisk skader hjernen din?

Slag på hjernen din når du jogger senker din levetid :p

Lenke til kommentar

damn! hvis det er sant er jeg glad for at jeg aldri jogger/løper bortsett fra når jeg skal rekke trikken :D

Lenke til kommentar

neshda man har bare godt av å trene, har trent på sats nå i 4 Mnd.(tilbud gjennom jobben) tre ganger i uken, litt kondis og styrke, og jeg både ser og merker det godt! :p jeg syns d er bedre å trene på et treningsstudio pga da GJØR man d faktisk... ellers ble d kanskje bare... :shrug:

Lenke til kommentar

Det kan ikke være særlig bra for hjernen å være så langt fra PC'en som treningsstudioet er iaffal da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...