Larsy Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det sikkert og handle fra komplett? Skal nemlig sannsynligvis kjøpe masse deler derfra... 8) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 YES. JA. OUI. Har hørt tilfeller hvor folk har fått feil ting, men alrdi skjedd meg. Jeg har handlet masse fra de. .exe Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har ikke noe å utsette på komplett, bortsett fra at de er litt treige av og til. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Trygt kjøp derfra ja og rask levering! Anbefales Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jo, det er sikkert. Er vel Skandinavias største nettbutikk, det sier vel det meste. Blir ikke slikt om man driver med fanteri. Men når det er sagt, anbefaler jeg nesten en annen butikk, virker jo som om "alle" handler på Komplett, det er ikke helt heldig for konkurransen i markedet. Du kan jo titte innom PS Data eller MPX (Micro Parts Express), disse er minst like seriøse, og har meget bra kundeservice. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Størst på vareutvalg = Komplett Størst på service = PsData. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 yupp, anbefales. kjøper ofte der Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 komplett har blitt for store, de lever på navnet de bygget seg opp når de var mindre er mitt inntrykk. elendig på retur er de og, vanvittige ventetider. ta og prøv en annen butikk, prisene er ikke de laveste heller. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 MPX.no = meget bra service og priser. Litt dårlig utvalg. Komplett.no (mer populært kalt komplott.no) har bra utvalg men helt elendig service.... Gå heller for MPX ....... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har stort sett handlet alt jeg har via Komplett, og har never hatt et problem, hverken med forsendelser eller retur. Kjappe tilbakemeldinger på mail også. Klart min favoritt. Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det sikkert og handle fra komplett?Skal nemlig sannsynligvis kjøpe masse deler derfra... 8) Sløkket spørsmål. Har mine tvil ang. sannhetsgehalten i hele innlegget ditt. Er du først istand til å handle deler, så har du vel for pokker hørt om komplett i en evighet. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det sikkert og handle fra komplett?Skal nemlig sannsynligvis kjøpe masse deler derfra... 8) Sløkket spørsmål. Har mine tvil ang. sannhetsgehalten i hele innlegget ditt. Er du først istand til å handle deler, så har du vel for pokker hørt om komplett i en evighet. Forstår ikke helt hva du vil med det innlegget. Han stiller et spørsmål, og du setter spørsmålstegn ved dets troverdighet? Et spørsmål er et spørsmål. Stiller du spørsmål ved usagnet om at han skal kjøpe seg datautstyr, ser det ut til at du er enda lenger ut på viddene. Jeg vil strekke meg så langt som å påstå at det blir helt absurd å komme med slike kommentarer. No offence. Visst kan man være i stand til å handle deler uten å ha noen direkte nettbutikk-erfaring. Og hvorfor skulle han nødvendigvis ha hørt om Komplett spesielt? Skal ta et eksempel. Teknisk Ukeblad hadde en artikkel om Komplett for en tid siden. Dette bladet leses av mye teknisk interesserte personer, og mange av dem har kompetanse nok til å sette sammen en PC, for å si det slik. Men det er ikke sikkert alle av dem er så veldig godt orientert om hvilke nettbutikker som er lure og mindre lure å handle hos. Kanskje er dette første gang de bygger en PC, kanskje er det første gang de handler delene fra nett, eller kanskje er dette første gang de vurderer Komplett. Skulle likt å visst hvorfor du mener spørsmålet er så tvilsomt, når man tar høyde for eksempelet over. Det kan feks tenkes at trådstarter er del av denne gruppen mennesker. Men det vet vi ingen ting om. Men for all del, la nå ikke dette gå for langt.. Poenget mitt var bare at hvis dette var alt du hadde å si, kunne det vel vært like greit ikke å si noe i det hele tatt. Og hvorfor velger du en så agressiv tone? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Skjønner ikke at folk fortsatt er redde for netthandel ! Ikke vær så skeptiske mot alt, folkens. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 MPX.no = meget bra service og priser. Litt dårlig utvalg.Komplett.no (mer populært kalt komplott.no) har bra utvalg men helt elendig service.... Gå heller for MPX ....... mpx er den værste møka jeg har værtborti. utsetter og utsetter ting de "skulle" få inn. argh az. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 mpx er den værste møka jeg har værtborti. utsetter og utsetter ting de "skulle" få inn. argh az.Når det gjelder levering til lageret deres, er vel ikke dette noe butikkene kan gjøre så mye med. De ønsker selvsagt å få inn varene så fort som mulig. De har sikkert gjort hva de kunne, men det er ikke alltid det er opp til butikken. Kan jo feks ha vært leveringsproblemer fra produsenten, eller at butikkens (MPX) importør har "tapt" mot andre importører som fikk til en bedre avtale etc etc. Mye som kan gå galt. Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Godt utvalg og bra webside...sender tregt noen ganger og retur er et mas. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Komplett, et godt og sikkert valg. Aldri hatt problemer med dem, retur har også gått helt fint. Folk sier at komplett ikke er en av de billigste, selvfølgelig er de ikke det, men det er snakk om så liten forskjell i forhold til andre webshopper at det ikke er noe å bry seg om. PSdata er goså greit, hadde nok handlet der oftere hvis de hadde hatt et større lager. PSdata har dårlig utvalg av varer, greie priser og bra på service. Komplett har et kjempebra utvalg av varer, greie på pris og ok service. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Komplett? Jess, meget bra. Har handlet derfra ti-femten ganger, aldri noe som helst å klage på. Det har vel skjedd èn gang at jeg tok kontakt med kundeservice, og fikk svar på mailen etter bare et par timer. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Komplett er bra greier det. Aldri hatt noe negativt å si om de. Har forresten besilt noe møkk fra PCutstyr.no Spennende å se hvordan de oppfører seg Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takk for svarene folkens Til de som lurer er det ikke bare jeg som skal bygge pc'en, Neida... Fordi jeg er ikke noe pc geni.... Men det er en venn av meg(kalt Eredicator på dette forumet)... Og vi skal kjøpe deler fra komplett sannsynligvis. Derfor dette inlegget..... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå