sxs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Var på fest i helga, og møtte ei jente som jeg har visst om ganske lenge. Hun har en kjæreste som hun har vært sammen med i 2 år. Han er mye borte, i forbindelse med jobb. Saken er at jeg å jenta rotet på festen, vi var helt ville etter hverandre. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette jeg. Er stuuupforelska, men har også dårlig samvittighet ovenfor kjæresten hennes. Er det dårlig gjort å legge an på henne da? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er du kompis men typen da? Lenke til kommentar
sxs Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Nei, langt ifra. Typen er en del år gamlere enn meg, men det skremmer meg ikke i det hele tatt. Eneste jeg tenker på er om hun er forelska i meg. Det har hun sagt i ettertid. Men hun vil liksom ikke gjøre det slutt med kjæresten. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da ser ikke jeg noen grunn til at du IKKE skal prøve deg i hvert fall. Og hvert fall ikke når hun også er forelska i deg! Lenke til kommentar
Gjest Gjest** Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Husk at en forelskelse ikke værer for alltid. Kommer an på personen egentlig. Noen kan være forelsket i noen dager andre i flere uker, måneder eller år. Du skriver at typen hennes er vekke mye i forbindelse med jobbb osv. Kanskje hun føler seg alene noen ganger og derfor blir veldig flørten og lett forelsker seg i andre, men det trenger ikke å betyr allverdens da når typen kommer tilbake så er det han hun løper tilbake til da hun mest sansynligvis elsker han. Å elske og å være forelsket er to forskjellige ting my friend. Så var jeg deg ville jeg snakket med henne om dette, eventuelt latt ballen ligge i hennes hjøre og se hvordan det utarter seg. Ellers er det bare å holde seg unna henne hvis hun ikke tar videre initiative. Det er ikke verdt å ødelege noe mellom to mennesker. Hvordan hadde du følt deg hvis noen hadde kommet mellom deg og damen din? Det finnes en haug med fine og single kvinnfolk som du kan prøve deg på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm. Er alltid en risiko for at du havner opp på samme måte som han med slike kvinnfolk. Du får prøve deg. Er hun ikke interessert så er det bare å glemme. Er nok vanskelig å bryte et to år varig forhold Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ser ingen grunn til å ikke prøve seg på henne fordi hun har type, men hva om du får henne da. Også er du borte en helg, så roter hun med en annen fyr osv... Hun er jo tydeligvis ikke til å stole på! Jeg hadde faktisk fortalt typen hennes om det jeg, og gått å funnet meg en bedre dame! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Helt riktig, det er så viktig å belyse det faktum at hvis hun er utro for å være med hva hindrer hun i å være utro mot deg på et seinere tidspunkt. Og det kan gå andre veien, det kan styrke et forhold også hvis noen er utro. Går litt på å innse hva du har kanskje. To år er ganske lenge også, så noe har dem. Kanskje hun bare er lei av at han er vekke så mye. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Som GA sier, hun klarte tydeligvis fint å rote med deg, overfor typen sin gjennom 2 år! Hvordan vet du at det ikke vil skje med deg ? Lenke til kommentar
sxs Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 For å beskrive hvor forelsket jeg er, så kan jeg nevne at jeg driter i eksen min som jeg var kjempeforelsket i før jeg møtte denne jenta. Flytter uansett om 2 uker, så er tenker ikke langsiktig. Men hun sier at hun er betatt av meg osv. Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor gammel er du? Og hvor gammel er denne jenta? Du sier du skal flytte om 2 uker, så du tenker ikke langsiktig. Så er du egentlig bare ute etter sex da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bryte forholdet dems for at du skal ha ho i 2 uker? Woow, det er egoistisk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis hun lar seg bryte ut av ett 2-årig forhold for 2 uker med moro så er det vel hun som er egoistisk, ikke trådstarter. Eksen min kasta 4 år i dass for en natt med moro, det er ikke fyren sin skyld, men dama. Det er ene og alene hennes ansvar å holde seg unna andre når hun er i ett forhold. (Det går selvsagt begge veier, men den som står uttenfor har ikke noe ansvar i så måte.) Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har tittet litt på de andre emnene dine SXS. Mye rar lesing angående forhold. Du virker rett og slett som en utrolig useriøs fyr, håper virkelig denne dama ikke dumper typen sin til fordel for en som deg! Glad jeg har en kjæreste jeg kan stole på selv om jeg reiser så mye som jeg gjør når jeg leser sånt som dette! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kan jo hende at denne dama er dama di for alt du vet. Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe, lite sannsynlig da jeg var sammen med henne i helgen! Dessuten alltid greit med at hennes venner er mine venner... ;-) Lenke til kommentar
sxs Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Vi er flere kamerater som bruker denne accounten til å spørre folk om råd, men du har så rett GA. Jeg en utrolig useriøs fyr;) Men uansett, hun som flørter med meg. Faller lett for slike damer. Hun har også sagt at hun er luta lei av at typen aldri er hjemme, og selv om jeg flytter så kommer jeg tilbake i helgene. Er ikke umulig å tenke seg til et forhold for min sin del. Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ok, det forklarte noen av de rare blandingene av "jeg har dame" og "jeg vil ha dame" spørsmålene på kontoen... Som sagt hvertfall, jeg har ingen betenkeligheter med å flørte med en dame selv om hun har type. Survival of the fittest.... Men "en gang utro, alltid utro"... Så jeg ville aldri blitt sammen med en jente som er utro mot sin nåværende, for faren for at hun er utro mot deg senere er ekstremt stor. Men hva med å bare snakke med henne om dette? Lenke til kommentar
sxs Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ja, jeg vet. Hun virker ganske lett på tråden til meg, men ikke hos andre gutter som har prøvd seg. Hun har sagt at hun er veldig usikker på hva hun føler for meg, og kjæresten. Han jobber uheldigvis på båt i utlandet, er hjemme 6mnd i året. Skjønner jenta veldig godt, siden han sjelden er hjemme. Men siden hun "flørter" litt med meg, og gjør meg gira, så tenner for fullt. Får vel bare spørre henne, men hun sier bare at hun er usikker å vet ikke hva som vil skje framover:S Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vel, ha det i bakhodet at OM du blir sammen med henne så ikke reis mye..... Men er hun bare drømmedama fordi hun er litt pågående, er det utseendet eller har hun faktisk noe du ser etter hos en kjæreste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå