Wipeout Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det andre bildet fra lørdagens photoshoot. Tenkte jeg skulle prøve en ny vri når det gjelder bilbilder. EXIF info: Canon EOS 20D Canon EF 50 mm F/1.8 II F/2.2 1/30 sek. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Joda. Kult og velbrukt effekt. Som "bilbilde" vet jeg imidlertid ikke helt. Litt for lite bil og litt for lite dame synes jeg:p Lenke til kommentar
presjes Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Artig bilde, antar det er eieren av bilen, men hun ser ikke helt komfortabel ut. Ikke alle jenter liker seg foran kamera, selvom jeg ikke vet om det gjelder for henne. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 artig bilde, men som sagt over, hu ser ukonfertabel ut, samt bildet er uskarpt (håndholdt?).. Skulle kommet nærmere speilet, slik at hele speilbildet ble større. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Artig bilde, liker å leke med refleksjoner jeg og! Litt mer speil, litt mindre uncomfy Heidi og litt skarpere så er du der Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Er nok håndholdt, ja i baksetet på en 3 dørs Honda Civic. Har et par bilder til der hun ser litt mer komfortabel ut, men når det blir varmere i været så skal jeg nok klare å ordne "litt mer" av Heidi. Takker for kritikken sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå