Gå til innhold

Hvordan bruke japanske mobiler i norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man kjøper en mobil som er locked fra eBay, er det slik at hypersim låser den opp? Og dette er den mest ustabile måten å unlocke den på?

Har enten lyst på SO905i, F905i eller N905i ;)

Nå er ikke jeg ekspert på det her men ut i fra det jeg har fptt med meg så låser hyper sim opp mobilen, men det er ikke 100% sikkert at det funker og man får ikke brukt alt som er på mobilen. Nå har jeg akkuratt satt meg inn i dette så jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Ok Jeg har mottat nytt hypersim fra selgeren nå og det fungerer heller ikke, faktisk så fungerer det ikke i det hele tatt.

Har solgt P905i'en siden jeg ikke fikk det til å fungere, men kan skrive hvilke kombinasjoner jeg har prøvd slik at andre kan se hva som ikke har fungert for meg hvertfall. Er litt usikker på årsaken til at det ikke fungerer da jeg har fått bekreftet at det fungerer både i england, danmark og tyskland. Mulig jeg bare har vært uheldig med kombinasjonene, men jeg valgte å 'cut my losses' for å si det sånn.

Jeg har testet med Netcom 3G Sim & Onecall sim (den eldre typen).

iNEX Hypersim pss sim for p905i only - testet både med onecall og netcom 3g sim. Problemet her er at jeg ikke kommer lenger enn til 'enter pin1 code' evig loop her, mister ikke sim forsøk, men kommer heller ikke inn på mobilen ved å taste riktig sim kode eller sikkerhetskode.Dette burde fungert da dette er brukt både i danmark, tyskland og canada. Snakket med selgeren og han hadde aldri vært borti dette problemet før så ingen løsning mao.

Allen extreme 905 hypersim for p905i SH905i - Testet med netcom og onecall sim, kommer inn på telefonen, men kan ikke koble til noe nettverk. Netcom + onecall.

Fake PSS HYPERSIM - Eneste unlocken som faktisk har fungert, dog bare utgående (ringe+sms) både på netcom og onecall.

Er mulig jeg bare har vært max uheldig med kombinasjonene her, men gidder ikke holde på mer, solgte med 15% tap og det er helt greit mtp. at jeg har hatt telefonen i over 1 mnd liggende og slenge. Tenker jeg venter på Iphone 3G som kommer snart istedet, men litt surt å sitte med telefonen i hånden men ikke ha mulighet til å bruke den.

Hvis noen andre tar en sjanse på å teste så får de si ifra her så vi andre kan se hva som fungerer/eller ikke.

Forøvrig for de av dere som tenker på å kjøpe selv så har jeg 2 steder som dere burde titte på;

http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?f=418 <- Mest amerikanere og canadiere.

http://forums.hardwarezone.com.sg/forumdisplay.php?f=168 <- Singapore forum, mye nyttig informasjon.

Endret av CandyShot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...