bøllefrøet Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Klarer ikke forklare for har lite peiling, men er noe lignende: Jeg har en kabel fra pc til tv, og bildet dukker opp. Men på tven er alt rødt. Noen som vet åssen jeg får fikset dette? Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan ser kabelen du bruker ut? Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Nei du, asså. den er svart? jeg har virkelig ikke peiling ass. Dings du dytter inn og så to skruer på hver side? bare at på pcen er det ikke noe til å skru de fast i da, for bare satt inn den greia. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) du må gå inn på skjermkortdriveren (Ati eller nvidia) også må du klone pc skjermen til tv skjermen. Det er ikke noe vanskelig, men hvis du ikke vet noen ting om pc så er det kanskje ganske vanskelig. Endret 22. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil uansett ikke bli fornøyd med oppløsningen, selv om du skulle greie å få bilde på TV-en Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil uansett ikke bli fornøyd med oppløsningen, selv om du skulle greie å få bilde på TV-en hehe, ja sant det. Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 har gjort det før, og er mer enn fornøyd med slik det var da. Nei, det var ikke noe forklaring, så blir vanskelig. tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå