TanglewoodD Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei Skal jogge 3km i skolen, å er en som jogger/springer hele veien. Grusvei det er snakk om.. Jeg er vel i kurrant form nok, klarer 2km uten å bli såå svett i trøya osv, men problemet kommer til at leggene mine streiker fullstendig etter 2km. Føles ut som om de skal sprenge, å jeg klarer ikke å fortsette mer, å dette blir jeg skit flau av. Er liksom ikke bare til å slenge ut " nei, sorry for at jeg ikke tok deg på 3km-ern nå, leggene streika". - jada, det sier dem alle. Hva kan det være? Jeg vil ta de 3km på under 15min i alle fall! Endret 21. april 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kan det være at du løper på en spesiel måte som gjør at du anstrenger leggene mer enn man vanligvis gjør? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Løper dere i mye oppoverbakke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvor på leggene får du vondt? Er det på innsiden eller utsiden? Hvilken type smerte er det? Har du god og lik bevegelighet i begge anklene? Er du plattfot? Gir du oss svarene på et par av disse spørsmålene, kan vi nok hjelpe deg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå