Ripper overclock Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har kjøpt et Sunbeam Window kit kvadratisk 280mm x 280mm. har skjært ut i døra slik at det er 1 cm mellomrom rundt hele glasset, men jeg får ikke på glasset med listene! hva bør jeg gjøre??? kan jeg ha mere mellomrom mellom glasskanten og utskjæringa i døra? Noen som har erfaring??? Er det noen andre lister jeg heller burde bruke??? Kanskje jeg bare skal droppe lister? er det noe vits med lister... :-? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Så lenge du har en fin kant rundt der du har skjært, så er det ingen vits med list, mange som mener det er penere uten noen list. Du må altså ikke ha en list, bare sørg for at kantene blir jevne og fine Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Oki! da satser jeg på fine kanter og går til glass spesialisten og får meg ett nytt glass... filer bare litt og sjekker att linjene er rette så går det nokk bra. Men hvordan skal jeg feste glasset da? hva er den "feteste" beste måten og feste glasset på, med tanke på at jeg skal ha det av igjen når jeg lakker om... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 fest det med silikon listen kan brenne :o Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Vist jeg fester det med silikon, hvordan blir det da? Får jeg det av igjen? Og klisser jeg de på baksiden av døra og på glasset som ikke vises i utskjæringa? Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Gløm det! Jeg vet jo hvordan silikonet er... Jeg brukte det jo til ei bass kasse jeg bygde meg! Da tror jeg at det blir min løsning... Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå