dan83 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hei jeg har en acer aspire 5613, men er mildt sagt ikke fornøyd med ytelsen! Det er garantert noe feil ,siden datan lagger hvis jeg gjør "mye", og da er det snakk om ting som denne datan burde taklet lett!! Et eksempel er at det ofte lagger i google earth:( Den har intel dual core CPU og 2gb minne, så jeg er litt forvirra:( Den eneste forklaringen jeg har er at det er noe sofware som ikke stemmer, så derfor lurer jeg på om noen andre har dårlig erfaring med acers software og om det muligens kan være noe annet? Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 oppdater skjermkort drivere? ligger windows driverene inne som standard? sjekk enhetsbehandling ved å høyreklikke på min datamaskin, finn fana for skjermkort og se om driveren er fra Microsoft Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har sikkert Norton Internet security og Windows Vista?? Få ut Norton så blir alt så mye kjappere og er du kompetent nok så legger du inn XP. Kjøpte ny pc ti datteren min for en uke siden og den var sirrupp før vi kasta vista+norton på dør.. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du har sikkert Norton Internet security og Windows Vista?? Få ut Norton så blir alt så mye kjappere og er du kompetent nok så legger du inn XP. Kjøpte ny pc ti datteren min for en uke siden og den var sirrupp før vi kasta vista+norton på dør.. ok, jeg har en mistanke om at det er vista, MEN jeg vet at en del er fornøyd med vista og at datan yter som den skal.....en annen mulighet er all den acer dritten som fulgte med!!?? Problemet er at jeg ikke har peil på hva jeg kan avinstaller av alt dette: -acer arcade delux -acer edata security -acer elock managment -acer empowering technology -acer epower managment -acer epresentation managment -acer esettings managment -acer gridvista -acer mobility center plug in -acer tour Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 jeg har ikke norton, men avast... Jeg tror heller ikke at det noe virus, siden jeg bruker nette med måte og kjører en scann relativt ofte!! Etter hva jeg har lest, så er gratis versjonen til avast ganske god!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå