Mr.SS Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, Jeg skal spille Thomas Giertsen på Hamars russerevy førstkommende Onsdag. I den anledning lurte jeg på om det er muligheter hos for eksempel frisør å få anlagt falskt skjegg, eller andre lignende butikker? Tar imot alle tips, er desperat! Mvh Sigurd Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Desperat sier du? Da har jeg bare to ord til deg: Lim, hår. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Hehe.. Er det ikke mulig å få tupé eller lignende, av skjegg altså? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Barber ballene, bruk en dæsj lim og litt kreativitet. :/ Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Oppsøk Thomas Gjertsen med et skalpell. Resten finner du ut selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du kan leie inn en sminkør til å gjøre det da. Det koster litt, men viser du dem referansebilde så er det en enkel og kjapp jobb. Du kan også oppsøke en butikk i Oslo som jeg ikke husker hva heter (fest-et-eller-annet tror jeg kanskje) som selger kostymer, make-up effekter osv. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du kan leie inn en sminkør til å gjøre det da. Det koster litt, men viser du dem referansebilde så er det en enkel og kjapp jobb.Du kan også oppsøke en butikk i Oslo som jeg ikke husker hva heter (fest-et-eller-annet tror jeg kanskje) som selger kostymer, make-up effekter osv. Tror den heter festmagasinet. Kan også hende de har noe lignende på standard(også en butikk i Oslo). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Festmagasinet var det! Har kjøpt ting derifra før og det er bra saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå