Xcrtry Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Jeg vurderer å kjøpe Argon 12" subwoofer fra hifi-klubben: LINK Men før jeg kjøper lurte jeg på om det var noen som hadde erfaring med den subben. Har hørt at argon ikke er det beste merke akkurat, så jeg er litt usikker på om det er et bra kjøp. Men med tanke på pris og spesifikasjoner så virker det som en grei sub. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei, Argon er på ingen måter veldig gode på subwoofere. Jeg er rimelig sikker på at de fleste ansatte hos HiFi Klubben heller ville anbefalt en Dali Basis 100 subwoofer. 12" forsterket av 120" er ikke akkurat oppskriften på nøyaktig og dyp bass. Var jeg deg ville jeg droppet subwoofer fra Klubben, og satset på en XTZ 99 W10.16 som nok er den desidert beste subwooferen til under 3000kr. Den har plenty med krefter, og skal spille meget bra. Du får den i sort matt, eller sort pianolakk. Absolutt en god budsjettsubwoofer. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ja det virker som en bedre subwoofer, men den var litt dyrere enn jeg hadde tenkt å bruke også jeg vil helst slippe å bestille. Når det gjelder argon subben kan jeg bare gå å kjøpe den i butikken. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg anbefaler at du enten punger ut med litt ekstra, eller sparer til du får råd til XTZ 99 W10.16. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ja jeg må tenke meg litt om. Hvis jeg kjøper XTZ'n så blir det 1000 kr dyrere enn argon subben. Men får se etter hvert hva det blir til. Lenke til kommentar
mathiastro Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har argon subben og er veldig fornøyd, har hatt den i ca 1 år og den spiller veldig bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg skal dra på hifiklubben å høre subben. hvis den spille bra blir jeg å kjøpe den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har argon subben og er veldig fornøyd, har hatt den i ca 1 år og den spiller veldig bra i forhold til prisen. Men det skjønner jeg veldig godt. Jeg var å hørte denne subwooferen selv av nysgjerrighet (men kjøpte en CLS-15SX), og den gjorde det ganske så bra til størrelsen og prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå