AndyF Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 det har seg slik at jeg må bytte abbonement grunner mobil kjøp og har ca 500 kr som kommer til å gå rett i dass når det nye blir aktivert. er det noen mulighet eller en tjenste som gjør at jeg kan overføre pengene til bank/paypal/betale for spill eller film osv? om ikke så kan dere gjerne komme med forslag til hva jeg kan bruke opp kortet på Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det smarteste ville kanskje være å ringe kundeservice hos din nåværende operatør og fortelle dem hvilken bankkonto du vil ha pengene overført til! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Alternativt finnes det plenty av tjenester på internett som har mobilbetaling. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eller du kan gje pengane til ein veldedig organisasjon ved å ringe eit 829 nummer eller noko slikt. Etter tsunamikatastrofa hadde Telenor eit tilbod om å lade for 500 og få 1000. Dermed kunne ein f.eks. støtte tsunamioffera med 1000 kr. og la Telenor ta halve rekninga. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil nok ikke få det ut i cash nei. Dette pga. rabatter som ofte gis ved fylling av kontantkort. -C- Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis du bytter fra prepaid abo til postpaid abo til samme operatør vil jeg tro det skal la seg gjøre å få kreditert resterende beløp på første faktura. Hvis det er portering derimot lar dette seg ikke gjøre. Lenke til kommentar
Anonym_007 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil nok ikke få det ut i cash nei. Dette pga. rabatter som ofte gis ved fylling av kontantkort. -C- det vil jo sikkert variere fra operatør til operatør. dersom du har fått bonus påfyllinger, vil ikke dette bli utbetalt, men er det penger du har fylt på selv på ett kontantkort, er det vanlig at dette lar seg overføre til en bankkonta, minus evt utbetalingsgebyr. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Istedenfor å spekulere på noe vi ikke vet all info på, så må det da vel være fort gjort å ringe kundesenteret for å få litt mer bekreftende info der? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror nok det er det beste. Da jeg byttet fra netcom youngtalk til vanlig abbonement så hadde jeg 800,- på kontoen. Dette pga slike "fyll for 300, få 600" julerabatter. Dette fikk jeg ikke ta med meg. -C- Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 synd, jaja får gi litt til barna i afrika eller noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå