Gå til innhold

BK: Jet powered duck

Anbefalte innlegg

Ihvertfall ser det slik ut. Var på kveldstur langs akerselva med samboeren og benyttet annledningen til å knipse litt. Dette var det beste, er godt fornøyd med fargen i vannet og spruten av vannet etter anda. Skulle ønske anda hadde fatt litt mer luft i front, men på en måte ble det litt stilig og understrekte litt hastigheten synest jeg. Hva mener du?

20080421-IMG_2998.jpg

ISO 400

F: 2.8

Lukker: 1/1000

mm: 200mm

Endret av Hoptikopter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er tatt med et 70-200mm objektiv

Ja, tele det altså; en tung en :yes: ( jeg skal prøve meg på Canon 55-250, ikke prøvd tele før..alt til sin tid :!: )

RandiA

At den er tung er helt sikkert, ikke mange som veldger den med på aftensturen, men har nylig fått den så det er jo litt jevt.. :dribble: Også er det i kveldinga et lyssterkt objektiv virkelig kommer til sin rett.

Lenke til kommentar
At den er tung er helt sikkert, ikke mange som veldger den med på aftensturen, men har nylig fått den så det er jo litt jevt.. :dribble: Også er det i kveldinga et lyssterkt objektiv virkelig kommer til sin rett.

Ja, googlet den - så den var tung, lyssterk og ganske dyr :!: , tror den 55-250 passer best for en lettvekter som meg :yes: ikke fullt så lyssterk, men den har IS.

RandiA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

måtte bare le når jeg så bildet - brilliant fangst! AHr såvidt prøvd å fotografere ender selv, og de gjør normalt sett som de vil, så veldig bra fanget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...