lurfelus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Ihvertfall ser det slik ut. Var på kveldstur langs akerselva med samboeren og benyttet annledningen til å knipse litt. Dette var det beste, er godt fornøyd med fargen i vannet og spruten av vannet etter anda. Skulle ønske anda hadde fatt litt mer luft i front, men på en måte ble det litt stilig og understrekte litt hastigheten synest jeg. Hva mener du? ISO 400 F: 2.8 Lukker: 1/1000 mm: 200mm Endret 21. april 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fartsfylt og spennende bildet. Du har fryst vannspruten veldig bra, og fargene er klare! Det eneste som er irriterende er fokuset, det er ikke helt der (Se på hodet til anden), i tilleg bør du slenge på en ramme! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, fin fangst det der ..bra med den vannspruten ja. (Er det teleobjektiv?) RandiA Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ja, fin fangst det der ..bra med den vannspruten ja. (Er det teleobjektiv?) RandiA Det er tatt med et 70-200mm objektiv Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er tatt med et 70-200mm objektiv Ja, tele det altså; en tung en ( jeg skal prøve meg på Canon 55-250, ikke prøvd tele før..alt til sin tid :!: ) RandiA Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Det er tatt med et 70-200mm objektiv Ja, tele det altså; en tung en ( jeg skal prøve meg på Canon 55-250, ikke prøvd tele før..alt til sin tid :!: ) RandiA At den er tung er helt sikkert, ikke mange som veldger den med på aftensturen, men har nylig fått den så det er jo litt jevt.. Også er det i kveldinga et lyssterkt objektiv virkelig kommer til sin rett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 At den er tung er helt sikkert, ikke mange som veldger den med på aftensturen, men har nylig fått den så det er jo litt jevt.. Også er det i kveldinga et lyssterkt objektiv virkelig kommer til sin rett. Ja, googlet den - så den var tung, lyssterk og ganske dyr :!: , tror den 55-250 passer best for en lettvekter som meg ikke fullt så lyssterk, men den har IS. RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 måtte bare le når jeg så bildet - brilliant fangst! AHr såvidt prøvd å fotografere ender selv, og de gjør normalt sett som de vil, så veldig bra fanget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå