Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alle USB-enheter fungerer som de skal, men ikke med kamera

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et lite problem. Alle USB-enhetene fungerer som det skal med mus, tastatur, webkamera osv. men ikke med digitalkamera. Har et Casio Z60 digitalkamera, men det kommer feilmelding om at Windows ikke kjenner igjen denne USB-enhet.

Noen som har et forslag til en løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har et lite problem. Alle USB-enhetene fungerer som det skal med mus, tastatur, webkamera osv. men ikke med digitalkamera. Har et Casio Z60 digitalkamera, men det kommer feilmelding om at Windows ikke kjenner igjen denne USB-enhet.

Noen som har et forslag til en løsning på dette?

Prøvd å søke etter programvare til kameraet? Eller har du kanskje installert dette på maskinen alt? Jeg har hatt det samme problemet med en Sony Ericsson w880i, og da hjalp det med programvaren.

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg drivere til Casio Z60 digital kamera egentlig?

Men, greit nok det at ikke alle kameraer har plug and play funksjon, men hvorfor fungerte det før UTEN at jeg hadde programvare, og plutselig sluttet det å fungere ?

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg drivere til Casio Z60 digital kamera egentlig?

Men, greit nok det at ikke alle kameraer har plug and play funksjon, men hvorfor fungerte det før UTEN at jeg hadde programvare, og plutselig sluttet det å fungere ?

Har du prøvd å koble til en annen maskin om det fungerer da? Kanskje det er noe galt med kammeraet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...