Aleogrum Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei. Jeg har tenkt og bestille skateboard fra http://www.skatewarehouse.com (USA) Og lurer på om det er trygt og kjøpe fra USA? At jeg får varen og sånt og t det er trydt og legge igjenn konto-nummer? Mvh Ole Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Om det er trygt kommer helt an på hvor du handler. Skatewarehouse er nok sikker. Tror det er en ganske annerkjent butikk, og du kan bruke Paypal å betale med. Husk at det er toll på innførsel av klær til norge, og du må betale norsk moms for bestillinger over 200,- kr Lenke til kommentar
Aleogrum Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Okey, takker for raskt svar:) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 har bestillt en del fra skateamerica.com og de er veldig flinke, sender asap så lenge de har varen på lager, har faktisk bare måtte betale toll 1 gang selv om det var på over 200 kr begge gangene.. men mulig de ikke har fått sent det ut enda, tollen kom 3-4 månder etter sist Lenke til kommentar
HSkjorberg Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg lurte også på det der, men jeg har sett på de girl bretta er de noe bra? er litt nybegynner... Lenke til kommentar
norwayy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 noen som har kjøpt fra plusskateshop.com ? eventuelt trygt ? ;P Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 SkateWarehouse Jeg vil anbefale denne siden på det sterkeste. De er utrolig kjappe til å svare på spm, de leverer varer PÅ 2-5 DAGER! Og shippingen er like dyr som SkateAmerica tar for 30 dagers frakt! Lenke til kommentar
Marcusf Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Anbefaler på det sterkeste denne siden: http://www.daddiesboardshop.com !! Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvorfor bestille fra USA når man har norske nettsider som boardshop og session? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå