tranzer Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei.. jeg har asso leita over alt etter navnet til denne hunnen her, men har ikke klart det.. også veit jeg at de blir sinsykt store det er alt av info jeg hadde, sorry takker for all svar mvh Tranzer Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kaukasisk ovtcharka? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 hehe nei jeg veit ikke jeg spørr dere jeg men jeg trur det kan maby stemme. takker ^^ Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kan fort se ut som en av de store østeuropeiske/asiatiske hårete molosserne, og ganske mange av disse ligner mye på hverandre, så veldig vanskelig å si 100 %. Kan fort være blandingshund også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er mest sannsynligvis en Kaukasisk ovtcharka ja. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, med tanke på at jeg har siklet etter denne hunden lenge, så er jeg relativt sikker. Skrev spørsmålstegn for at den som spurte skulle ha mulighet til å kjenne det igjen, men det var tydelig han ikke hadde hørt navnet, bare sett bilder. Forøvrig er dette en stor og "vanskelig" hund på mange måter, men som alle andre hunder kan de bli både din og andres beste venn med en riktig oppvekst. Det er bare så mye lettere å gjøre feil med noen .... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Husker jeg rett er det ei som driver oppdrett av denne rasen som forhåpentligvis blir fradømt retten til å ha hund. Hun hadde rundt 50 hunder, i elendige leveforhold. Styr unna henne hvis du skal ha en slik! Let heller etter oppdretter i utlandet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 En jeg kjenner har en hund fra den oppdretteren, Zaroos. Han hadde visst vært der to ganger, og det hadde ikke vært noe bra. Hadde fått komme inn i to minutter og titte, ikke blitt budt på noe å drikke e.l. Så ble han kasta ut Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg leste en del om henne på nettet. Det var skrevet at folk som har hund fra henne/skulle ha hund. Herregud. Makan til oppførsel på dama, og ikke minst, makan til hundehold :O Stemmer det jeg leste håper jeg hun aldri mer får ha husdyr. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvis det er så ille, så bør jo mattilsynet tipses, slik at de kan sjekke det ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 de er koblet inn for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå