Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei. Jeg er en gutt på 15år og i det siste har jeg lagt merke til et hvitt belegg som har lagt seg bak hodet. Hva er dette ? Hvordan får jeg det vekk ? Og er det farlig ? :S Det lukter ikke noe spesielt, har prøvd å fått det av med vann, men det kom ikke noe særlig av :S Help ? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det kalles kukost. Du må vaske penis skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan skal jeg få det av da ? Er ikke spesielt deilig å ta på plassen bak hodet :/ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er i hvert fall ikke mugg! :!: Hvis det ikke kan vaskes vekk er det heller ikke kukost. Det er ikke snakk om kjertler (ser ut som små kviser)? Sjekk dette spørsmålet hos lommelegen. @ Crashking: Det høres ikke ut som kukost siden dette er meget lett å vaske vekk Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har ikke prøvd å skrubbe da, har bare skylt varmt vann over Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Begynner å bli redd jege nå, hva om det er farlig da ? :O Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vasking, vil si jeg er ganske så rein på å duse jeg dusjer hver dag, men det hjelper vel lite når vannet ikke kommer bak skinnet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Et par tulleinnlegg er fjernet. Forsøk å hold dere i det minste litt saklige om dere ønsker å bidra. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Høres ut som kukost "smegma" (google det for å sammenligne), Gå i dusjen, dra tilbake forhuden og såp inn penishodet og spyl av. Er det ikke borte nå oppsøk lege Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ...og de "vortelignende" klumpene som er bak der er de som utskiller smegma. Disse skal være der. Smegma er naturens eget glidemiddel, men dersom man ikke er nøye med hygiene og slikt, så blir dette hvitt, klumpete og etterhvert lukter vondt. Med mindre du har veldig trang forhud og ikke klarer å dra den tilbake slik at hele hodet synes er det bare å vaske. Er den så trang at du ikke får hodet frem selv når den er slapp burde du nok oppsøke lege for å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå