robertbu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Jeg setter i gang en auksjon Bare by i vei Det er Thorvaldsson i GULLKORT vi snakker om! Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 HeiJeg setter i gang en auksjon Bare by i vei Det er Thorvaldsson i GULLKORT vi snakker om! Han spiller ikke da, så.... Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 HeiJeg setter i gang en auksjon Bare by i vei Det er Thorvaldsson i GULLKORT vi snakker om! Han spiller ikke da, så.... Da er det vel ikke vits i og skrive her da i denne auksjonen vis du ikke er intresert Men vis du byr... Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da er det vel ikke vits i og skrive her da i denne auksjonen vis du ikke er intresert Men vis du byr... Jeg byr Marius Boldt i vanlig Det kan du vel ikke si nei til? Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Ramovic, Alanzinho og Skjelbred i vanlig Leder jeg? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Ramovic, Alanzinho og Skjelbred i vanlig Leder jeg? Nei,vi har alle fra før. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Ramovic, Alanzinho og Skjelbred i vanlig Leder jeg? Nei,vi har alle fra før. Tar dere i mot vanlige kort? Her er ett nytt bud Samuelsen, Klingbeil, Rushfeldt og Koppinen. alle i vanlig Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Ramovic, Alanzinho og Skjelbred i vanlig Leder jeg? Nei,vi har alle fra før. Tar dere i mot vanlige kort? Her er ett nytt bud Samuelsen, Klingbeil, Rushfeldt og Koppinen. alle i vanlig Hadde kanskje hvert greit med et dårlig gull. Men vi har også alle de fra før. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Byr Olivier Occean og Stian Theting i vanlig ebgge to, For thorvalldson , det er deal vel? Nei ingen leder Ramovic, Alanzinho og Skjelbred i vanlig Leder jeg? Nei,vi har alle fra før. Tar dere i mot vanlige kort? Her er ett nytt bud Samuelsen, Klingbeil, Rushfeldt og Koppinen. alle i vanlig Hadde kanskje hvert greit med et dårlig gull. Men vi har også alle de fra før. Har dere noen av disse da? G.B. Andersen, Nyan, Kvarme, A.R. Traore, C. Steen, Hoseth, Sokolowski, Stensaas, Stefanutto, Barsom, Gashi, Bakke, Jaiteh, Opdal, Nyrén eller El Fakiri? Hvis det er 4-6 kort dere ikke har så byr jeg det, skrev nemlig opp de beste korta jeg har i vanlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg