Martin-sama Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heisann! Aner ikke om dette er riktig sted å poste dette, men jeg prøver. Gitarnorge sitt forum har nylig blitt hacket og ønsker hjelp fra folk som har kompetanse til å gjenopprette filene som har blitt slettet. Dette er norges største gitarforum og har en del tusen medlemmer og det hadde vært veldig synd om alt blir borte. Dere som mener dere kan bidra kan ta kontakt på [email protected] Håper det er noen som kan gi en hjelpende hånd Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) En kamerat av meg sier: Er det mysql-dataen som er borte eller web interfacet? Om du har mistet mysql-dataen kan du kontakte hosting selskapet og spørre om dem tar backup. Vis det er web inferfacet må du for all del IKKE overskrive eldre filer, men sette opp config-en manuelt. Om ikke hosting firmaet tar daglig backup, må du dessverre starte på nytt. Men om du har denne dataen er det ikke så vanskelig å gjennopprette forum-systemet. Men svar på dette spørsmålet, så kan vi komme tilbake til videre sammarbeid. Endret 21. april 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det har noe med FreeBSD å gjøre, men jeg aner ikke hva det betyr. EDIT! Flyttet tråd til korrekt forum. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=942407 Endret 21. april 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tråden stenges da trådstarter allerede har startet en ny tråd. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg