Bone Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heisann! Nok et lite Mass Effect spørsmål.. Jeg har nå nedkjempet Matriarch Benezia og jeg har nå satt i sving "nautron purge" via Mira i rommet ved siden av han russeren.. Når det var gjort, så kom det en haug av sånne Rachni -soldater i forskjellige former.. og det er i grunnen greit nok.. Men, jeg kom nokså tidlig til Matriarch Benezia, og nå kommer jeg ikke tilbake til de andre etasjene.. til han doktoren som jeg hjalp å lage en kur til, osv.. Døra der Matriarch Benezia var er stengt (mot gangene), og heisen opp (den aller første jeg kunne ta som leder opp til han soldaten, Captein Ventralis) er også stengt.. Jeg fikk dermed ikke sjansen til å gå ned i "Restricted Aera", eller et annet sted hvor sånne ERAC(?)-soldater angriper meg.. Har jeg gått glipp av noe viktig? Jeg har med andre ord ikke gått steder der hvor jeg blir angrepet av andre/annet enn Rachni og disse Asari-konene (samt Matriarch Benezia). Eneste valget jeg har nå er å ta tunnelbanen tilbake.. Takker for svar! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Både "Restricted Area" og "Maintenance Area" fører til Matriarch Benezia. Forskjellen er at det ikke er vakter i Maintenance Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 YAY! Hooray for the good guys and girls! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå