Olum Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Musikkfest Oslo Musikkfest Oslo (MFO) het tidligere Musikkens Dag og har vokst fra å omhandle 10 scener på 90-tallet til 30 scener i dag. Denne festivalen er innspirert av franske Fête de la Musique. Alle konsertene er gratis og musikerne får ingen form for betaling. De får bare masse reklame ved å spille. På 30 steder rundt om i byen lørdag 7. juni, kommer de til å sette opp scener. Det spilles forskjellige genre på de forskjellige plassene sånn at man ikke trenger å drive byvandring for å se alle bandene. Du kan selvfølgelig gå fra scene til scene for å høre forskjellig musikk om du ønsker det. Program: http://www.musikkfest.no/nor/venues;print Endret 31. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ser at Dunderbeist skal spille. Nesten så man må dra inn til byen for å få med seg dem! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det noen sted man kan se noen artister? gjerne på metal biten:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har hørt rykter om at elektronika på kontraskjæret har blitt avlyst, noen som kan bekrefte eller avkrefte det? Var med ifjor, full fest over hele byen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg fant ut det med Dunderbeist på MySpace-sida deres. Hjemmesida til Musikkfest har null info. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fristen for å melde interesse for å spille på Musikkfest Oslo gikk ut torsdag 10. april, og registreringen er nå stengt. Vi starter straks arbeidet med å sette opp programmet. Program med presentasjon av artistene kan ventes rundt 10. mai. Musikkfest Oslo treffer byens gater lørdag 7. juni. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Det er ingen artister som har blitt offentliggjort enda, men om dere gjør som king_of_kong og søker rundt på myspace-sidene, finner dere nok noe. Det kan ta litt tid da. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvor mange band pleier det å spille på hver enkelt scene? Noen som vet hvor fjorårets lineup på metal scenen er? Eller om noen var der og kan si hvilke band som spilte? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg var der i fjor. Det eneste jeg husker var Koldbrann og Insense. De var sikkert 10 band på metal-scena i løpet av dagen. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ok, fant selv en artikkel der alle metalbandene utenom et sto der. Bulk (13:00) Whip (14:00) Unspoken (15:00) Ansur (16:00) Breed (17.00) Paradigma (18.00) TBA (19.00) Koldbrann (20.00) Manngard (21.00) Susperia (22.00) Da var det sikkert Insense. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Ja, det var Insense. Jeg husker godt han vokalisten med dreads ned til ræva. Etter Koldbrann gikk nesten alle for å sette seg og drikke, så Manngard hadde nesten ikke noe publikum. De kom tilbake når Susperia skulle spille. Endret 25. april 2008 av Olum Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Håper på noe genialt i år! Enslaved foreks Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Da er programmet kommet ut: http://www.musikkfest.no/nor/venues;print. Ser dessverre ikke ut som det er noe metal. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 De som liker rap har mye å se frem til. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg sendte en mail til de som organiserer festivalen: Hvor er det blitt av all metalen? Metalscenen i Middelalderparken var jo en stor suksess i fjor. Hvorfor har dere droppet det? Svar: Vi har dessverre ingen til å booke/organisere den scenen i år. Mvh Øystein Ronander Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 argh. sjølvsagt den helga eg er i trondheim på priest -.- æsj jaja.. får bli neste år da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå