VisualStudio Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Fant denne: http://www.text-image.com/convert/ Er det noen som vet hvordan jeg skal få opp dette, elelr noe liknende på min server? Ikke spør hvorfor Jeg tok kildekoden derfra, men jeg kom ingen vei, for den trengte Pike eller noe slikt. Prøvde meg frem med "Roxen Webserver", men jeg kom ingen vei med det heller. Om noen kan en enkel metode for å gjøre dette, eller kan hjelpe meg, hadde jeg satt stor pris på det takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det spørs veldig hvilket programmeringsspråk du bruker. I ASP.NET kan du bruke pekere i C# med Bitmap.Lock for å gjøre dette raskt, eller Bitmap.GetPixel for å gjøre dette enkelt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er jo ikke værre enn å traversere bildet som lastes opp, sjekke fargen på en og en utvalgt pixel (hver 5. eller noe), og opprette et tall eller lignende med denne fargen. (fargen kan du da finne ved f.eks funksjonene GeirGrusom sikter til) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jepp For å finne ut hvilken bokstav du eventuelt skal bruke, bør du kikke på HSL farger, og bruke brightness for å finne en bokstav i en gitt array f.eks. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sammen er vi så smarte... Du vet hvordan, og jeg formulerer haha Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Aha. Så konkret. Jeg har et pike script (kildekoden til text-image.com), hvordan skal jeg få dette opp og gå på min server? Finnes det noen ferdige script? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå