hitokiri Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ny Microsoft-teknologi gjør at du kan dra i mobilen for å styre den. Les mer Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 synes trykk/berøring virker mye mer praktisk enn dette... Lenke til kommentar
Watherfall Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 synes trykk/berøring virker mye mer praktisk enn dette... Suntes jeg også!, Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 dette virker som en oppfinnelse de har funnet opp fordi de KAN! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Virker interessant, men jeg tror dette vil kreve en del kraft, men i fremtiden er ikke det en begrensning. Blir spennende å se hva som kommer de neste årene, og hva det vil koste. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 dette virker som en oppfinnelse de har funnet opp fordi de KAN! Det meste gjøres pga penger vet dere... syns også touch er bra nok jeg, men siden de er i gang så er det vel like greit? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei! Etter å ha lest artikkelen så kom eg til å tenke på uttrykkene : "May the force be with you" and "Bend it Like Backham" Det er i alle fall ideér til reklamevideoer om produktet blir ein realitet for massene.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Greier vel ikke å lese en bok med den teknologien, jeg blir jo bare sittende å bla hele tiden fordi det er så gøy. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette kommer garantert til å bli en døgnflue. Virker gøy ved første øyekast, men...har man bruk for det? Er det naturil å vri en bok som en våt klut for å skifte side? Er mer naturlig å dra fingeren over skjermen syns nå jeg. Og hvilke kommandoer kan man utnytte ved å strekke enheten? Zoome ut og...uhm... *knirk, knirk* Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei -drugiS-! Om den blir lansert i USA,går det sikkert ikkje lenge før noen går til sak mot Microsoft pga senebetendelse.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe, det kan godt være. Jeg skal ikke bla så mye at jeg får senebetenelse, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg