DMN Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vi er en gjeng med venner som planlegger en tur til Danmark i sommerferien, og trenger litt tips før vi gjennomfører dette. Vi er alle 17/18 år og penger er ikke så veldig stort problem. Først av alt, du må være fylt 16 for å kjøpe øl og sprit, men det er fremdeles 18 på utestedene? Har hørt rykter om at de ikke er så nøye på alderen/sjekke leg og de fleste som ikke ser ut som de er 12 år kommer glatt inn, stemmer dette? Spørsmålet avhenger kanskje av hvor i danmark vi har tenkt oss, men det er det neste spørsmålet ;p Vi er usikre, men vil ha et sted med mye liv. Vi har også vært inne på tanken om å leie oss et hus der for 1-2 uker. Noen som vet om kanskje grupper/rekker med feriehus som også ligger bra til i forhold til "byen"? Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Slik som meg og noen venner av meg gjorde det var at vi tok båten til frederikshavn og ga rett og slett f**n i hvor vi havna. Vi satt oss på første og beste tog og gikk av der stedsnavnet hørtes fristende ut og ble der 1-2 dager, kom an på om det var gøy der eller ikke. Har aldri hatt en så fet ferie før Møtte masse mennesker og ble invitert på fester rundt om kring. Alt vi hadde med oss var ett telt og sove pose og selvfølgelig penger og personlige eiendeler. Dette kan jo ende i en skikkelig kjip ferie men det var veldig spennede Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg og kjæresten var med mamma på ferie til Danmark når jeg var 18 (tror jeg) og hun var 17.. Så-å-si så var vi ute hver kveld.. enten på diverse barer, og kjøpte drikke der.. også drinker, whisky og shot.. Kjøpte vi mat så hører selvsagt vin eller øl med til det, og det var heller ikke noe problem.. Ble aldri spurt om legitimasjon.. kan huske vi kjøpte øl/sprit på 4 steder, og vin/øl på 3 steder.. Så det er ikke noe engangstilfelle.. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Aalborgs Jomfru Anne-gade? Det kan anbefales. 10 kr halvliter'n; hyggelige priser på overnattninger. Send PM hvis du vil ha anbefalt hoteller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå