Gå til innhold

Xbox Live problemer etter dagens nedetid?

Konamixx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gav bare opp. "unable to join game session" hele tiden i CoD4 online iværtfall. Og kom jeg inn i et game var det samme forbaska gamet hver gang ,med fantastiske 2 strek i ping. Utrolig irriterende.

Det er nok ikke live sin feil da. En venn av meg får hele tiden den beskjeden når han joiner noen som ikke har åpen NAT.

Lenke til kommentar
Har ødelagt det for meg denne updaten ihvertfall...faller ut hele tiden imellom 2-3 minutter og så har jeg faan meg fått strict nat selv om begge portene er åpne...svarte helvete altså... :mad:

Jippi :new_woot: Woot! Woot! Woot! Fikk det til å funke nå :) Telnet FTW!

Hardcore, Du bruker telnet for og åpne portene på rutern?

PS, har du peiling på hvordan man logger seg på rutern via telnet. Har prøvd telnet 192.168.1.1.. ?/help hjalp lite.

OnthaTopic: Jeg slet ikke i det hele tatt. Etter klokka 7... Bare heldig jeg.. Ble irritert da jeg skulle se film på xboxen, må være pålogget live for at codecsene skal virke. Idiotisk..

Seffern det ;) Hender jeg ikke kommer inn vi nettleseren :dontgetit: , og da tar jeg i bruk Telnet.

Er jo bare å skrive telnet 192.168.1.1 i CMD og så evt skrive inn pssord og brukernavn, da skal du i teorien være inne.

Lenke til kommentar
Jeg gav bare opp. "unable to join game session" hele tiden i CoD4 online iværtfall. Og kom jeg inn i et game var det samme forbaska gamet hver gang ,med fantastiske 2 strek i ping. Utrolig irriterende.

Det er nok ikke live sin feil da. En venn av meg får hele tiden den beskjeden når han joiner noen som ikke har åpen NAT.

Siden jeg aldri har hatt dette problemet før updaten/vedlikeholdet så tviler jeg på at NATen min er noe problem.Er rett og slett Live som har problemer. Er ikke bare meg som sliter for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Har ødelagt det for meg denne updaten ihvertfall...faller ut hele tiden imellom 2-3 minutter og så har jeg faan meg fått strict nat selv om begge portene er åpne...svarte helvete altså... :mad:

Jippi :new_woot: Woot! Woot! Woot! Fikk det til å funke nå :) Telnet FTW!

Hardcore, Du bruker telnet for og åpne portene på rutern?

PS, har du peiling på hvordan man logger seg på rutern via telnet. Har prøvd telnet 192.168.1.1.. ?/help hjalp lite.

OnthaTopic: Jeg slet ikke i det hele tatt. Etter klokka 7... Bare heldig jeg.. Ble irritert da jeg skulle se film på xboxen, må være pålogget live for at codecsene skal virke. Idiotisk..

Seffern det ;) Hender jeg ikke kommer inn vi nettleseren :dontgetit: , og da tar jeg i bruk Telnet.

Er jo bare å skrive telnet 192.168.1.1 i CMD og så evt skrive inn pssord og brukernavn, da skal du i teorien være inne.

OH! Jeg gjorde det på en annen måte, har ikke fått det til før.

One does not simply telnet in to mordor sies det.

Nå kan jeg telnet meg til Mordor:

post-123709-1208866093_thumb.jpg

Mordor!

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Fy faen jeg er sure nå

Når jeg skulle starte opp Halo 3 så kommer denne meldingen:

"To play this game, put it on a Xbox 360 console"

Den meldingen kom idag, kan det være noe gale med romtemperaturen, jeg hadde 13grader på rommet, kan være det er årsaken. Jeg håper for all del det er årsaken da må jeg selge 360versjonen av GTA IV og beholde PS3 versjonen da PS3 har mye mindre problemer!

Nå tror jeg faen 360en ryker rett før GTA IV :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Fy faen jeg er sure nå

Ja, du vet jo hva du burde ha gjort :p

Ikke bekymre deg UrgeLoL, jeg har faktisk bestillet begge versjonene, så pr idag så er det stor sannsynlighet jeg beholder PS3 versjonen :D

Lenke til kommentar
Fy faen jeg er sure nå

Den meldingen kom idag, kan det være noe gale med romtemperaturen, jeg hadde 13grader på rommet, kan være det er årsaken. Jeg håper for all del det er årsaken da må jeg selge 360versjonen av GTA IV og beholde PS3 versjonen da PS3 har mye mindre problemer!

Husker jeg fikk dette støtt med PGR3 i 2006, men min xbox takket ikke for seg før et år etter.

Lenke til kommentar

Hele tiden faktisk. Jeg har hatt svært få problemer online så skjønner ikke helt hvor du har det fra. Klart det kommer endel syting når det først netter ned, men er meget fornøyd med tjenesten. Og boxen min har ikke vært på langt nær like mye brukt om jeg ikke hadde hatt online tjenester.

Edit: Og ja, CoD 4 funker som en drøm idag :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...