Konamixx Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fyrer igang boxen nå for å ta noen runder CoD4 tenker jeg, men Live oppfører seg merkelig. Står når jeg starter at jeg er logget på Xbox Live og får opp hvor mange venner som er online, men på "hovedsiden" står det connect to Xbox Live? Flere som har problemer her? Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fyrer igang boxen nå for å ta noen runder CoD4 tenker jeg, men Live oppfører seg merkelig. Står når jeg starter at jeg er logget på Xbox Live og får opp hvor mange venner som er online, men på "hovedsiden" står det connect to Xbox Live? Flere som har problemer her? Sjekk innboksen din på xboxen....fikk ei melding fra live her om dagen at dem skulle ha ei nedetid 21.04.08......husker ikke helt hvor lenge det stod at det skulle vare Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Er klar over det, derfor jeg skriver "etter dagens nedetid" i topic Nedetiden skulle vare til kl 19.00, og jeg ser det øyeblikket jeg er pålogget at jeg har venner online. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Konamixx, det er nok bare litt smårusk i oppstarten av Xbox Live som gjør at Live-bladet på dashborder er litt treigt nå. Det har vært slik hos meg før, men jeg vil tro at alt går som normalt igjen i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har problemer jeg og..blir disconnectet hvert tredje minutt..sikkert noe smårusk,men irriterende Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette gjelder meg og dessverre! Får ikke spilt når jeg har betalt for denne tjenesten Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er klar over det, derfor jeg skriver "etter dagens nedetid" i topic Nedetiden skulle vare til kl 19.00, og jeg ser det øyeblikket jeg er pålogget at jeg har venner online. Heh....beklager...my bad.... hadde åpna tråden og glemt topic pga ei litta jente som hylte som besatt her.... derfor datt jeg litt ut. så det ikke før jeg hadde posta ferdig =) Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Lest på flere forumer at mange har problemer..det blir nok fikset snart,vi må bare ha tålmodighet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Typisk at det er problemer akkurat når jeg får tilbake boxen fra Tsjekkia eller whatever... Håper det stabiliserer seg ut over kvelden så jeg får mettet COD4 abstinensene. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ok. Ja da er det vel bare å tvinne fingre å vente da. Moro at tråde har 7 replies og 0 views iværtfall det det står her hos meg. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ok. Ja da er det vel bare å tvinne fingre å vente da. Moro at tråde har 7 replies og 0 views iværtfall det det står her hos meg. Hehe..gjør det hos meg også:)Kanskje vi sees på live.. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dere er ikke alene. Live er nede her og. Aner en smule ironi i navnet "live". Burde kalt det "x-box dead" istedenfor. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Major Nelson: "A few folks may still be seeing sign in or matchmaking issues. Engineers are looking in to this at this time." Ha litt tålmodighet folkens. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har fått luret meg på live nå. Men får utrolig mange feil når jeg prøver å joine matcher i Cod 4.. Skikkelig dritt. MS har brukt dagen fint på å herpe Live Edit: Var tydeligvis "unable to join game session" updaten de implementerte. Den funker iværtfall helt strålende her Endret 21. april 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Problemene har stoppet for min del nå Endret 21. april 2008 av Comprade Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har ødelagt det for meg denne updaten ihvertfall...faller ut hele tiden imellom 2-3 minutter og så har jeg faan meg fått strict nat selv om begge portene er åpne...svarte helvete altså... Jippi Woot! Woot! Woot! Fikk det til å funke nå Telnet FTW! Endret 21. april 2008 av mX Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skjønner ingenting jeg, virker som den nye oppdateringen fucked up xboxen min ettersom jeg ikke kan spille single player på GoW en gang. Og multiplayer virker heller ikke :S Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er ikke noen ny oppdatering. Live var nede pga. vedlikehold. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hmm, jeg fikk opp nye oppdateringer når jeg starta opp Xboxen med gears of war i :S Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har ødelagt det for meg denne updaten ihvertfall...faller ut hele tiden imellom 2-3 minutter og så har jeg faan meg fått strict nat selv om begge portene er åpne...svarte helvete altså... Jippi Woot! Woot! Woot! Fikk det til å funke nå Telnet FTW! Hardcore, Du bruker telnet for og åpne portene på rutern? PS, har du peiling på hvordan man logger seg på rutern via telnet. Har prøvd telnet 192.168.1.1.. ?/help hjalp lite. OnthaTopic: Jeg slet ikke i det hele tatt. Etter klokka 7... Bare heldig jeg.. Ble irritert da jeg skulle se film på xboxen, må være pålogget live for at codecsene skal virke. Idiotisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå