Åsmund Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei. Jeg skal hjelpe ei med en winows xp pc. (lovelig versjon) I oppstarten sier den nå at windows ikke lenger er gyldig..så klikker jeg "løs nå" men det ser ut som at det eneste valget er å kjøpe lisens på nytt. Prøver å google dette ettersom jeg antar dette ville være vanlig spørsmål, men klarer ikke finne ett klart svar. Noen her inne som har noen ? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 har du ingen mulighet for å registrere versjonen? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) ikke som jeg kunne se, men ho ha modem (56k) og ting gikk veldig seint pga modemet var klikk også så det er mulig jeg gikk glipp av noe. Men er det vanlig å registrere seg og derfor bli kvitt dette spørsmålet? edit: Det ser ut til at cd-keyen som stod registrert på pc-en, den lappen på siden var ikke den samme som var brukt. derfor kunne jeg reinnstalere pc-en med denne nøkkelen. Endret 21. april 2008 av Åsmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er systemklokka rett???? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 vet ikke. Foreløbig klikka jeg på utsett advarselen i 30 dager. Sammenligna cd-keyen som står på siden av pc-en og den windows validation elns sa pc-en hadde. De stemte ikke overens. Så lasta ned en cd-key endrer, kanskje ikke helt lov men gidder da ikke betale bare for å slippe å reinnstalere tenkte jeg. Men det var heller ingen gyldig cd-key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå