Swafty Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kjøpte 90+ sjokolade proteion for litt siden.. bare lurte på når ca. den kan bli gammel og dårlig. Det er veldig mye i den, og vil ikke at proteinet skal bli dårlig, for det tar lang tid å spise alt opp. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 lurt å si hvor gammel den egentli er da. Skal faktisk stå utgangsdato på den men som oftest hvis den har stådd tørt og samme temp hele tiden så varer den en veldig god stund siden det er pulver. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis du ikke bruker ufattelig lang tid (flere år) på bøttene, er det ikke noe å bekymre seg for. 90+ spanna jeg har spist meg gjennom har vært holdbare (ifølge datoen på bøtta), minst 2 til 3år ++ Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg lot en halvfull 5kg bøtte stå i et halvårs tid (hadde masse annet protein som jeg drakk i mellomtiden), og jeg syntes ikke den smakte like godt når jeg tok den frem igjen. Men det kan være at jeg hadde blitt tilvendt noe annet i mellomtiden som jeg kanskje likte bedre. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I kontakt med luft så faller kvaliteten på proteinet, begynnelsen av bøtta smaker ikke det samme som slutten av bøtta. Det er derfor flere firmaer går over til mange små poser eller 3 kg bøtter og ikke 4-5kg. Merket det selv idag da jag tok siste shake av en bøtte som jeg hadde hatt stående lenge. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er ikke verre enn å ta en del av pulveret over i mindre bokser så slipper du forringet smak dersom boksen er noenlunde tett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå