daruu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Heisann! Det har seg sånn at min mor, som over en periode på 7-8 år ikke har hatt bil, nå vurderer å kjøpe bil igjen Hun hadde kjørt uten ulykker i alle år, og hadde opparbeidet seg en fin bonus hos forsikringsselskapet. MEN når hun nå tok kontakt med det samme forsikringsselskapet igjen, så sier de at hun har mistet bonusen sin pga at hun ikke har hatt bilforsikring på over 3 år! Så spørsmålet mitt blir da om de har lov til å gjøre dette? Jeg mener ihvertfall at dette hørtes VELDIG merkelig ut! Bare fordi man ikke har hatt bil på ett par år, så skal man miste bonusen man har spart opp, i dette tilfelle, i nesten 15 år med ulykkesfri kjøring?!? - Daruu Edit: Denne burde kanskje vært posta i juss forumet istedet? Endret 21. april 2008 av daruu Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Dette står svart på hvitt i forsikringsavtalen som man leser og godtar når man tegner forsikring. Så egentlig burde din mor visst om dette Endret 21. april 2008 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Muku Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er helt riktig at man mister bonusen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå