square Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Etter at jeg fikk vista så har jeg ikke Microsoft Word lenger. Noen som vet hvor jeg kan laste ned det ? Vet ikke om dette er riktig forum men da får moderatorene bare flytte den over. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 det er forbudt å laste det ned:)? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Word er ikke freeware, det må altså kjøpes for at det skal være lovlig. Lenke til kommentar
square Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Word er ikke freeware, det må altså kjøpes for at det skal være lovlig. Går det an og ha en prøve versjon elns? Trenger det virkelig akkurat nå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Open Office er mer enn godt nok for å skrive tekst. Med mindre fungerende stavekontroll er noe du må ha uten et helvetes styr. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Last ned Open Office, og lagr det som Word dokument om nødvendig. Open Office er freeware. EDIT: NgZ kom meg i forkjøpet. Endret 21. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg