somaldo95 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei:) samler på VIF kort siden det er "klubben i mitt hjerte" og ønsker derfor å bytte til meg flere spillere fra Vålerenga. Har fra før av Berre Fellah Fredheim Holm Andresen Horn Wæhler Roberts Storbæk Strand (gull) og Sæternes (gull). Samme om det er vanlige kort eller litt større;) har heller ikke all verden å bytte med men kan feks. bytte yndlingslag-yndlingslag;) Så hvis du har noen spesielle ønsker om hvilket lag eller hvilken spiller dere vil ha så legg gjerne med det også! Endret 21. april 2008 av somaldo95 Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har Thorvaldsson i gullkort fra vif Her er de vanlige jeg har fra vif: Andre Muri Fredheim Holm Dan Thomassen Kristofer Hæstad Mohammed Abdellaoue Troy Perkins Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har Thorvaldsson i gullkort fra vif Her er de vanlige jeg har fra vif: Andre Muri Fredheim Holm Dan Thomassen Kristofer Hæstad Mohammed Abdellaoue Troy Perkins Har: Kristofer Hæstad "Moa" Adeballoue Dan Thomassen Øyvind A. Bolthof Gunnar Heidar Thorvaldsson Har også Jørgen Horn i gull. Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 har vif kortene mine er: vanlig: Troy perkins Allan K. Jepsen A.Muri Freddy dos Santos D.F.Holm M.Andresen Lars I.Strand Morten Berre Bengt Sæternes Mohammed Fellah Kjetil Wæhler Glenn N.Roberts Kristian Brix gull: Troy Perkins Kjetil Wæhler Lenke til kommentar
McLino Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Æ har vanlige Vif kort Bolthof Mohammed Hæstad. byttes i vanlige kort Lenke til kommentar
mads99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har bare Lars iver strand i vanlige har bare Lars iver strand i vanlige har bare Lars iver strand i vanlige har bare Lars iver strand i vanlige Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei:) samler på VIF kort siden det er "klubben i mitt hjerte" og ønsker derfor å bytte til meg flere spillere fra Vålerenga.Har fra før av Berre Fellah Fredheim Holm Andresen Horn Wæhler Roberts Storbæk Strand (gull) og Sæternes (gull). Samme om det er vanlige kort eller litt større;) har heller ikke all verden å bytte med men kan feks. bytte yndlingslag-yndlingslag;) Så hvis du har noen spesielle ønsker om hvilket lag eller hvilken spiller dere vil ha så legg gjerne med det også! Har Lars Iver Strand!! Sparer mest på Stømsgodset Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har : Storbæk Sæternes Tomassen Fellah Muri dos Santos Berre Perkins Jepsen Doffen Moa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg