Gå til innhold

Trenger virus av ymse slag


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å se hvor mange forskjellige virus jeg kan få på en virtuell pc via Microsoft Virtual PC 2007 og finne ut hva som skjer, just for the fun of it :) Så hvis noen vet hvor det er virus å finne, sleng ut en link ;) Helst ingen som ødelegger BIOS informasjon, da jeg har lyst til å bruke pcn etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe jeg samler på virus faktisk men dog gidder jeg ikke å laste dem opp! Dog skal da ikke virus være noe vanskelig å få tak i om du er ute etter det.

 

Som regel er det bare å surfe innom tvilsomme Cracke sider eller russiske hacker sider og trykker Yes på alt bør det bli rimelig fullt.

 

Du bør riktignok passe deg uansett da om de er godt skrevet kan de smitte over til den reele maskinen fra den virituelle maskinen.

Lenke til kommentar

Mange slike virus collections som kan bestå av tusenvis av virus, har nok ofte mye gammelt ræl. Dvs. gamle MS-DOS virus og slikt som ikke utgjør noen trussel idag.

 

Største problemet pr. idag er vel heller trojaner, rootkits, rough antispyware/codecs... selv om det såklart også finnes en del virus av nyere dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...