Jokiz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg fikk nettopp min helt nye PC fra komplett. Den skulle inneholde 2 500GB harddisker fra Samsung. Så jeg innstallerte Windows Vista 64bit men ser nå at jeg bare har 1 © disk på 500GB! Syntes å huske jeg hadde to harddisker da jeg inntallerte Vista. Gjorde en om til "Primær". Kan det være problemet? Er ganske sikker på at det befinner seg en harddisk til inne i PCen. Finnes det noen måte å få denne "innstallert" uten å måtte formatere hele PCen? Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Finner du den i diskbehandling da? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 til din oppmerksonhet: diskbehandling= star>datamaskin(høyreklikk)>behandle>lagring har du prøvd å åpne pcen fysisk, for å se om disken sitter der? Lenke til kommentar
Jokiz Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ser 2 Samsung harddisker på "Enhetsbehandling" ja. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Enhetsbehandling (Device Manager) er ikke det samme som Diskbehandling (Disk Manager). Men det er jo greitt å vite at du ser dem der. Diskbehandling: http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå