TheThird Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei folkens. Vet ikke om det er her jeg skal poste det, er det feil så flytt den gjerne For en ukes tid siden var det rassia hos naboen min med stor politi styrke med skjold, batonger, rambukk og ja gud vet hva de hadde med seg. Nå de hadde klart å komme seg inn å få tatt dritten fant de 2 automat pistoler, 1 vanlig pistol, 1 avsagd hagle og en rifle + masse hasj, heroin, speed + masse stjælt stash. Han var høy som en skyskraper da de tok han og han gikk ikke akkurat frivillig så jeg tenkte at han kommer jeg ikke til å se på en stund, men bare 2 dager etter kom han ut og han er fortsatt hjemme. Må si at dette ikke er første gangen det har skjedd + han har skutt mot folk ut vinduet som kom for å "ta" han. Det fikk meg til å lure på hvorfor en såpass "farlig" person får lov til til å være på frifot og ikke sitter inne bak lås og slå. Eventuelt kan jeg annmelde han eller gjøre noe for å få han bura inne? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du kan jo flytte fort som faen Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) ja tanken har slått meg men har nesten akkuart flytta og har masse venner av meg som bor rett i nærheten Det er den mest ideelle plassen for meg å bo på Endret 21. april 2008 av TheThird Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) De har sikkert ikke kapasitet nok til å huke ham inn... Du kan jo si at han har drapstruet deg å anmelde han Endret 21. april 2008 av MongoMan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er ulovlig å varetekstfengsle folk i norge bare fordi de har gjort seg skyldige i et lovbrudd. Det må være stor risiko for bevisforspillelse eller gjentagelsesfare osv. Når varetekstcellene i norge i tillegg er stappfulle, så prioriterer politiet nok hakket mer alvorlig kriminalitet enn gatekrim i tvilstilfeller. Du får trøste deg med at før eller senere kommer saken hans opp, og da får han nok noen måneder innenfor. Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Snakket litt med naboen om det i sta og så ringte vi LABO som eier alle leilighetene og spurte om de kunne kaste de ut. Og de sa at hvis vi fikk alle som bodde her til å skrive under på at vi ville ha de vekk så kom de til å be de om å flytte og gjett hva... vi har snakket med alle og de vil skrive under nå blir de noen andres problem Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Sånne folk er det greit å holde seg helt unna. Tror du han blir fornøyd når han ser at folk har signert for å få han vekk? Han har jo en oppsigelsestid, så det blir ikke ut på dagen.. Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ja tenkte litt på det. Jeg bor vegg i vegg med fyren så jeg frykter det kan bli litt leven her, men langsiktig sett er det verdt det. Tror det var snakk om 1mnd oppsigelse. Men jeg tror når alle som bor i leilighetene rundt her (13 stk) vil ha deg vekk, ville jeg personlig følt meg veldig uvelkommen og liggi lavt i terrenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå