Ranur Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke spesielt mye greie på hva jeg bør kjøpe når jeg skal ha ny pc. Jeg har planlagt å bruke mellom 15-20tusen på ny pc nå før Age of Conan kommer Så langt har jeg funnet 2 PC-er, men er usikker på hva jeg bør velge. Legger ut link til de jeg har funnet, og håper at jeg kan få noen kommentarer på hva\hvem jeg bør velge, evt. om det er noen som anbefaler noe annet. Pckabrikken's Blue Extreeme Multicom 855 Gamer Max med AMD Athlon 64 X2 AM2 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke spesielt mye greie på hva jeg bør kjøpe når jeg skal ha ny pc.Jeg har planlagt å bruke mellom 15-20tusen på ny pc nå før Age of Conan kommer Så langt har jeg funnet 2 PC-er, men er usikker på hva jeg bør velge. Legger ut link til de jeg har funnet, og håper at jeg kan få noen kommentarer på hva\hvem jeg bør velge, evt. om det er noen som anbefaler noe annet. Pckabrikken's Blue Extreeme Multicom 855 Gamer Max med AMD Athlon 64 X2 AM2 Det jeg anbefaler er å kjøpe separerte deler, og bygge den selv! Får nok billigere pris og mer...ja....egnet til deg! Er vel Intel og Nvidia som "ruler gata" nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå