Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei For noen uker siden så havna jeg til sengs med ei søt jente, møtte henne på en uteplass og vi fikk en god connection. Dansa hele kvelden omtrent. Hu spurte om jeg ville være med a hjem, jeg hadde naturligvis ingen motsigelser mot dette Flott kvinnfolk og begge to var vel temmelig fulle, gikk rett til leiligheten hennes og ja... Selve akten ble vel som en kan forvente etter alt for meget med drikke og en ukjent person, men... Våkna neste morgen og jeg hadde litt angst og ble litt stressa med å komme meg hjem, visste ikke helt hva vi skulle snakke om. Virka som hu hinta til at jeg skulle bli, spurte om hu skule lage frokost til m.m. Vi utveksla ikke tlf nummer eller noe, å jeg har ikke snakka med a siden. Så er det det at jeg har lyst til å ta kontakt med henne nå da, er ikke 100 % sikker på navnet da dette ikke ble utvekslet Men å finne hu skal ikke være noe problem da jeg husker hvor hu sa hu jobba Så, burde jeg ta kontakt? Snakka jo med henne i en time, halvannen før sjåføren min kom å henta meg, synes hun virka som ei grei jente og var utrolig søt. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du skulle vel kanskje spurt om hun ville du skulle komme tilbake igjen mens du var der? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor ikke? Det verste som kan skje er at du får et nei Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du skulle vel kanskje spurt om hun ville du skulle komme tilbake igjen mens du var der? Lett å være etterpåklok Vet ikke hvorfor jeg ikke spurte etter nr elle noe, hadde litt angst kanskje.. Er vanligvis ikke av den beskjedne typen Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ta kontakt og se hva som skjer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Yessda, hvis du liker henne så hvorfor ikke? Oppsøk henne på jobben med litt blomster hvis anledningen er passe og hør om hun vil ta en kopp kaffe sammen med deg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du lever bare en gang! Kom igjen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, spør om date. Så kan dere finne ut om dere passer sammen. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så sentimentalt. Kan ikke du bare finne ut hva adressen var da, hvis du husker? Så har du navnet, i guess. Finn mobilnummeret og send en uforpliktende melding til henne eller noe. Ikke ring henne på jobben eller noe i alle fall, hehe. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Slik som skjer det der.. Vært med ei 2 ganger, uten å vite hvem hu er Men prøv deg du.. Lett å bli betatt hvis det er en av de første gangene.. (sier ikke at jeg har god erfaring eller noe..) Lenke til kommentar
Gjest Guest_undreren_* Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Får manne meg opp i morgen Hvor vågelig jeg føler meg i morgen får bestemme om det blir en beskjeden melding eller om jeg stikker innom på jobben hennes. Var en klesbutikk hu jobba på så må vel være mulig å få noen ord med henne selv om de er flere Men noen damer/jenter som kan svare på om det ikke virker litt desperat å søke opp nummer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ikke søk opp nr nei. Si heller at du fikk den av en venn el noe sånt. Det beste er om du får den ifra henne selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_undreren_* Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Var det jeg og tenkte, men jeg vet ikke helt om vi har noen felles kjente Tenkte noe mer àla "Så navnet ditt på et brev eller noe..." Og hva skulle en eventuelt mld begynne med? Er ikke helt sikker på om hun vet navnet mitt. Hi-hi "Hey, han du hadde deg med i helga her.." Blir liksom ikke så fantastisk intro.... Måtte gjøres på egenhånd dette ja Sendte en mld i forrige uke, stakk på fotballkamp i går. Endret 2. mai 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ble det scoring da (Ikke i fotballkampen altså) ? Haha, jeg måtte bare. Tidenes tørreste. Men fra spøk til Halvor, har du fått noe særlig kontakt ? Snakket med henne, fått nr ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_undreren_* Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehe Nummeret måtte jeg jo ha for å be a med på kamp Søkte det opp, virka ikke som om hu syntes det var noe sært med det heldigvis Sa hun også ville spør etter nummeret mitt på morgenkvisten, men trodde ikke jeg var interessert hu heller. Men blir muligens innflytningsfest hos en kompis i helga, så da skulle hun kanskje komme Ang. kontakt, så følte jeg meg helt avslappa med a. Slapp det der uinteressante tørrsnakket som det blir med noen mindre_interessante_damer Snakte løst og ledig om det meste Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Høres jo ut som dette er i boks da! Når du både har hatt henne til sengs, og er på det nivået at praten flyter og du slapper av så er det jo bare å styre det dit du vil ha det. Ikke så mye som kan gå galt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå