sapi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hei nå er det uaksjon på 07 kort mot 08 kort Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hei nå er det uaksjon på 07 kort mot 08 kort Du må skrive hvem du vil bytte, hvis ikke er det ikke lett og gjette seg fram til hva du har. Lenke til kommentar
sapi Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 hei nå er det uaksjon på 07 kort mot 08 kort Du må skrive hvem du vil bytte, hvis ikke er det ikke lett og gjette seg fram til hva du har. men du jeg skal spørre deg om en ting.jeg fikk ikke send en personlig melding på grunn av at det sto meldingen må være lengere enn to karakterer men jeg skriver meldingen her det var om du hadde et lag som hete lars olav`s lag.vis du har det vil jeg gjerne samle med deg hilsen mvh gjerne skriv en e-post til meg isdenfor pm.siden at pm-en min virker ikke.så svarer jeg tilbake på deg på e-mail min e-mail adresse er [email protected] mvh markus Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du må skrive når du sneder pm må du skrive emne eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg