ErlendP Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei. Jeg har en Nokia E50 med nyeste firmware. I kontaktlisten på telefonen så står alle kontaktene listen etter fornavn / etternavn, men når jeg får en mld fra en av kontaktene så står det motsatt, altså etternavn / fornavn. Er dette en bug i symbian s60v3 eller finnes det en måte å fikse det slik at mld i innboksen min også kommer opp som fornavn / etternavn? Mvh ErlendP Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det samme har jeg lurt på. Jeg har E51, ikke funnet noen valg for det... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Løsningen er å skrive inn hele navnet i fornavn feltet når man legger inn en konakt. Ikke bruk Fornavn og Navn feltet. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er jo ingen løsning. Det er en "bypass"! Jeg skjønner hva du mener, men for min del er det ikke så gøy å gå igjennom 400+ kontakter å endre. I tillegg er det veldig praktisk når man søker på navn i telefonboka, at den søker på starten av begge navnene. Ikke bare starten på fornavnet,. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 er fortsatt en løsning, men så god er den ikke.. Lenke til kommentar
ErlendP Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Finner heller ingen løsning på problemet etter å ha søkt på diverse utenlandske forum. Ser ut som at Nokia rett og slett ikke har prestert å gi den valgfriheten på S60 menysystemet. En annen negativ ting er at man ikke kan knytte kontaktenes fødselsdager til kalenderen, uten å synkronisere med outlook da naturligvis. Er ikke helt knallfornøyd med S60 gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå