Gå til innhold

Wii er et virus - Alle eier en, men ingen bruker den


Szmekken

Anbefalte innlegg

- Det er et virus. Du kjøper Wii, og spiller med vennene dine, og de sier «wow, dette er så kult! Jeg må kjøpe en slik». Så slutter du å spille etter to måneder, mens de kjøper Wii etter å ha sett den hos deg. Etter hvert slutter de å spille, men da har de allerede vist den til noen andre, som er blitt inspirert til å kjøpe. Og så videre.

 

Capps utelukket også at Epic noensinne ville lage spill for Wii.

 

- Nei, vi ser fremover, ikke tilbake. Det er mer fornuftig for oss å investere i nestegenerasjonsteknologi. Jeg ser ikke hvordan vi skal kunne lage en motor som er basert på «shaders» og «materials» på maskinvare som ikke støtter «shaders». Wii er omtrent like vanskelig som PSP for oss.

 

KILDE

 

I mitt tilfelle er det dessverre riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan en moderator stenge den :yes:

 

-

 

Bombe at det var en som bare kommer til Nintendo-forumet for å si at han eier Wii utelukkende for Zelda som lagde denne tråden.

Det er allerede flere innlegg i tråden unwill linker til, ta det heller der.

 

I mitt tilfelle er det ikke riktig.

 

Så det er ikke lov å yttre sin kritikk mot en sak her på forumet? Slapp av, det var ikke deg jeg kritiserte lille venn, det var heller Nintendo. Jeg skjønner at du er glad i konsollen din, men du må tåle at folk sier det de mener.

 

edit: Åja, du er jo bare guttevalpen du. Med tiden vil du nok lære hva yttringsfrihet innebærer. Jeg klandrer deg ikke. Ingen skade skjedd.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

@Jorchi: Selvfølgelig kan du si hva du mener, jeg bare påpekte at det var veldig typisk at det var en "Sony-fanboy" som lagde denne tråden.

Når sa jeg at det ikke var lov? Jeg sa at du heller kunne ta det i en tråd hvor det var flere innlegg.

Ja, jeg er "glad i" konsollen min, men hva får deg til å tro at jeg ikke tåler at du sier hva du mener?

 

Morsom du... Hadde det skjedd noen skade før du fant ut at jeg bare var guttevalpen, som du så fint sier det?

Lenke til kommentar
@Jorchi: Selvfølgelig kan du si hva du mener, jeg bare påpekte at det var veldig typisk at det var en "Sony-fanboy" som lagde denne tråden.

Når sa jeg at det ikke var lov? Jeg sa at du heller kunne ta det i en tråd hvor det var flere innlegg.

Ja, jeg er "glad i" konsollen min, men hva får deg til å tro at jeg ikke tåler at du sier hva du mener?

 

Morsom du... Hadde det skjedd noen skade før du fant ut at jeg bare var guttevalpen, som du så fint sier det?

Sony-Fanboy? Hvem er du som kan dømme meg slik?

 

Hadde det skjedd noen skade? Nei, men det er ikke forbudt å praktisere normal folkeskikk.

 

Har du ikke noe konstruktivt å si, så la heller være å si det. Om jeg hadde lagt min elsk på Sony er i alle fall helt urelevant.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Jeg dømmer deg ikke. Kanskje jeg har feil oppfatning av ordet? Jeg har ikke problemer med å kalle meg selv for Nintendo-fanboy.

Du er mest aktiv i Sony-forumet og du har minst en gang sagt at

"PS3: For spilling

Wii: For Zelda".

 

Det er ikke forbudt med vanlig folkeskikk, nei. Kanskje jeg tolker ordet "guttevalp" på en annen måte enn deg, men hvor mange sier det for å være hyggelige?

 

Det var vel ikke konstruktivt av meg, men var du noe bedre? Begge fortsatte diskusjonen.

 

EDIT:

Å opperere med normal folkeskikk og å være uhyggelig er ikke nødvendigvis motsetninger. Men denne diskusjonen tjener ingen.

 

For orienteringens skyld betyr dette med PS3 for spilling og Wii for Zelda, ikke annet enn at Wiien min bruker jeg bare til å spille Zelda på, og alle andre spill spiller jeg på PS3. Har ikke noe som helst med fanboy å gjøre.

 

Tråden er rapportert, og vil stenges så fort en moderator kommer

Det er greit.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Jeg dømmer deg ikke. Kanskje jeg har feil oppfatning av ordet? Jeg har ikke problemer med å kalle meg selv for Nintendo-fanboy.

Du er mest aktiv i Sony-forumet og du har minst en gang sagt at

"PS3: For spilling

Wii: For Zelda".

 

Det er ikke forbudt med vanlig folkeskikk, nei. Kanskje jeg tolker ordet "guttevalp" på en annen måte enn deg, men hvor mange sier det for å være hyggelige?

 

Det var vel ikke konstruktivt av meg, men var du noe bedre? Begge fortsatte diskusjonen.

 

Å opperere med normal folkeskikk og å være uhyggelig er ikke nødvendigvis motsetninger. Men denne diskusjonen tjener ingen.

 

For orienteringens skyld betyr dette med PS3 for spilling og Wii for Zelda, ikke annet enn at Wiien min bruker jeg bare til å spille Zelda på, og alle andre spill spiller jeg på PS3. Har ikke noe som helst med fanboy å gjøre.

 

Tråden er rapportert, og vil stenges så fort en moderator kommer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...