ViVentis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Her er jo alle veggene penetrert? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Her er jo alle veggene penetrert? Nei . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Min løsning er 100 % gyldig. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg sitter fast ved den delen du forklarte i. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Min løsning er 100 % gyldig. Jepp, den er faktisk det. Kan ikke se hvordan den kan være feil? Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Min løsning er 100 % gyldig. Du mangler jo en strek mellom den veggen som skiller de to øverste rektanglene. = ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du mangler jo en strek mellom den veggen som skiller de to øverste rektanglene. = ) Nei. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du mangler jo en strek mellom den veggen som skiller de to øverste rektanglene. = ) Nei. Jeg kan ikke se at du har en strek mellom de to øverste rektanglene. Jeg ser at du har prøvd å tegne en strek på undersiden, men det går jo ikke. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du mangler jo en strek mellom den veggen som skiller de to øverste rektanglene. = ) Nei. Jeg kan ikke se at du har en strek mellom de to øverste rektanglene. Jeg ser at du har prøvd å tegne en strek på undersiden, men det går jo ikke. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg kan ikke se at du har en strek mellom de to øverste rektanglene.Jeg ser at du har prøvd å tegne en strek på undersiden, men det går jo ikke. Den krysser på diagonal, noe oppgaven ikke sier noe om. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Min løsning er 100 % gyldig. Nei, den siste streken krysser ikke streken, den går bortover den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, den siste streken krysser ikke streken, den går bortover den. Den krysser streken diagonalt. Oppgaven sier ikke noe om vinkelretthet, kun kryssing. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den er umulig. Edit: jeg mener lett.Denne derimot er mulig: Kombiner alle 9 prikkene (de skal egentlig ha form som et kvadrat, men over 9000 timer i paint hjalp ikke) med fire streker. det var dette jeg gjorde også, men den skal vist krysse midt på. det var det de sa da jeg "klarte den". er de are dårlige tapere? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, den siste streken krysser ikke streken, den går bortover den. Den krysser streken diagonalt. Oppgaven sier ikke noe om vinkelretthet, kun kryssing. er jo rett. eneste løsningen. man kan ikke kalle det en iq-test vist det faktisk ikke finnes en løsning. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) er dette lov? vist det ikke er lov å løfte "blyanten" så kan man holde to helt sammen og skille de når man har to vegger igjenn..(?) iq_test.bmp Endret 23. april 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Fy fader, trippelpost! Edit: Edit-knappen er no dritt.. Endret 24. april 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Denne derimot, er helt umulig. Har aldri hørt om noen som har fått det til, men skulle gjerne snakket med noen som studerer algoritmer eller liknende for å få en endelig avklaring på om den virkelig er umulig. (99% sikker på det.) Denne skal tegnes i en strek, uten å tegne over en allerede tegnet strek. Den er lett, hvis du skal tegne den på ett ark. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 "Ja den er lett, men jeg gidder ikke bevise det.." Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den er faktisk lett hvis du skal tegne den på ett ark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå